woensdag 17 oktober 2012

Favoriete Apps.


Ik denk dat heel veel wel een ipod/iphone/ipad hebben. Hier ga ik mijn favoriete apps laten zien! 



Ik kan er niks aan doen, ik ben gewoon verslaafd. Wat een geweldig spel is dit. (Vooral onder saaie lessen natuurlijk.) 

Oké, ik geef toe. Ook ik ben verslaafd aan twitter. En het is natuurlijk handig als je dit ook op je ipod/ipad/iphone kan gebruiken.


Temple run was de voorouder van subway surfers denk ik. Maar ook dit is een geweldig spel. Alleen jammer dat het nogal opvallend is in de klas als je zit te bewegen met je telefoon, haha. 


De app 'wekker' was echt mijn redding! Ik werd gek van al die stomme geluidjes waarmee ik wakker moest worden. Niks deed het bij mij. Gelukkig vond ik deze app en word ik nu elke ochtend wakker met mijn favoriete muziek.



De girlscene app vind ik heel erg handig, ik kijk bijna elke dag op girlscene en het is leuk om je dag mee te beginnen. Lekker in de ochtend even alles lezen terwijl je je aankleed. (Maar ik ben dan ook een multitasker, al word het meer lezen dan aankleden.) 


Wat is je apple toetsel zonder Youtube? Juist, niks. Youtube gebruik ik voor alles wat belangrijk is; muziek, vloggers, alles. Ik denk dat we allemaal wel een beetje youtube addict zijn. 

Dit waren mijn favoriete apps.

Wat zijn jullie favoriete apps? 

Geen opmerkingen: