woensdag 17 oktober 2012

My biggest obsessions.


Zeg eens eerlijk, iedereen heeft toch wel een obsessie voor iets of iemand?
Oke, oke. De een misschien wat meer dan de ander. Hier laat ik mijn obsessie zien voor (te) veel dingen/mensen/dieren. 



Allereerst de teacup pig. Ik kan hier zo lang over praten. Maar ik hóu gewoon van varkens. Later neem ik een teacupje. Dit zijn varkens die rond de 30 cm groot worden. Hoe lief is dat? Oké, ik ga hier niet te lang over praten. Kijk naar de foto en je snapt me. (of niet...) 


Deze was vrij voorspelbaar. Maar nail art, i love it! Ik hou ook van gewone nagellak, overigens. Ik hou van die leuke, aparte kleurtjes en figuurtjes op je nagels. De foto's hierboven zijn trouwens van meer dan een jaar geleden.


Nog een voorspelbare, Make-up. Ik hou echt niet van een plamuur laag, jammer genoeg is dat wel waar vele aan denken bij make-up. Gelukkig weten de mensen die beautyblogs volgen dat dit niet zo is. We love make-up.


Pianomuziek, ik kan er uren naar luisteren. Pianomuziek kán gewoon niet slecht zijn. Ik zou super graag ooit heel erg goed piano willen spelen. Mijn favoriete Pianomuziek is 'River flows in you' http://www.youtube.com/watch?v=7maJOI3QMu0 en 'Dont leave me' http://www.youtube.com/watch?v=9G9pHU9wLAc
Music is life. 


Ik hou van quotes die precies vertellen hoe je je voelt, of je laten zien dat het leven mooi is. Ik kan urenlang een pagina lezen met daarin alleen maar mooie zinnetjes. Dream it, wish it, do it. Doing what you like is freedom, Liking what you do is happiness. 


En hoe kan ik dit artikel afsluiten zonder het te hebben over fotografie? Het liefst kijk ik naar foto's van landschappen, bloemen of andere dingen. Maar modellen waarbij je alleen het gezicht ziet vind ik ook altijd mooi. Wat ben ik blij dat fotografie bestaat. 

Dit waren mijn grootste obsessies, alhoewel ik een zwak heb voor alle schattige dieren. 

Wat zijn jullie obsessies?






Geen opmerkingen: