maandag 29 oktober 2012

Schattige dieren.



Oh, ik kan echt smelten van deze foto hierboven. Schattige dieren, hoe kun je daar nou niet van houden? En twee eendjes, een poesje, een konijntje en een varken op één foto, kan het nóg beter? Ah, ik kan hier uren naar staren. Oké, ik ben echt gek op dieren. Het zijn m'n beste vrienden en ze zijn stuk voor stuk lief. Ik hou van dieren, gewoon al als ik ze op een foto zie.
Ik ga jullie echt té lieve dieren laten zien, en ik weet zeker dat jullie aan het einde van dit artikel (bijna) net zo gek zijn op dieren als ik.



Even serieus, how cute is this? Ik wil dit nu ophalen en meenemen. Ik hou van bijna alle honden en puppy's zijn geweldig. Dit is een boo dog maar ik hou ook van teckels, pomeranions, pomsky's en nog veel meer.


Ik hou ook van alle apen, maar doodshoofdaapjes zijn echt too cute. Ze zijn gewoon geweldig.


En zie deze schatjes dan, panda's ook een van mijn favoriete dieren. Ik kan echt lang hiernaar kijken, zeg.


Moet ik nog iets zeggen hierover? Varkens zijn de leukste dieren ter wereld! Of ze nou dik, dun, klein of groot zijn, ik hou van ze. En omg, ik wil deze twee hebben!


En egeltjes, die zijn ook zo lief. Kijk dit schatje nou. 


Eendjes zijn lief, geel en schattig. Echt, kijk, hoe geweldig dieren zijn.

Echt, ik word vrolijk als ik naar al deze lieve beestjes kijk. Ik vind het echt verschrikkelijk dat er zoiets als dierenmishandeling en bio-industrie bestaat. Dan denk ik: 'Wat hebben die beestjes nou gedaan? Ze hebben ook gevoel.' Ah, ik hou van dieren.
Ik kan nog uren door blijven praten over mijn vriendjes, maar ik denk dat je maar gewoon de foto's terug moet kijken, dan snap je me.

Wat zijn jullie favoriete dieren? 


1 opmerking:

Laura. zei

Schattig ^^
Maak jij al kans op een nail repair en een nail balsem van Trind ? http://www.beautybloglaura.com/2012/10/winactie-trind-nail-repair-nail-balsem.html xx