zaterdag 20 oktober 2012

Winter is coming.



Welkom, koude dagen. Nou eigenlijk zijn ze niet zo welkom. Ik háát kou, sneeuw, regen, hagel, alles wat met de winter te maken heeft. Ook draag ik het liefst geen truien, het zit zo.. groot. Toch moest ik wel. Hoe ik vorige maand nog 0 truien/vesten/sweaters had, heb ik er nu 2. (Een derde heb ik besteld, maar is nog niet binnen.) Ik ga jullie mijn twee winter kledingstukken laten zien.


De eerste is van de H&M. Voor €24,95 vind ik het een hele fijne trui. Hij is blauw, zoals je ziet. Ik heb gewoon een zwak voor blauw. De trui zit lekker, en dat is knap bij mij. Ik vind dingen niet snel lekker zitten. Alhoewel hij best hoog zit, en ik hem niet elke dag meteen uit de kast zou trekken vind ik het een fijne trui!


De tweede is een GAP sweater, ik hooou van die sweater. 
Hij zit zó lekker, en dat is echt bijzonder voor mij. Ik hou hier echt van. Gap, je hebt me overtuigd!


Zoals je ziet ben je ik heel erg enthousiast over mijn gap sweater, als zie ik er op de foto nogal dik uit (haha) Hij zit verschrikkelijk lekker.

Wat zijn jullie favoriete winter kledingstukken? 


1 opmerking:

Chelles Blog zei

Hele leuke trui en sweater!