donderdag 8 november 2012

Food: Fruit



Echt, ik ben zó moeilijk met eten. Ik lust nauwelijks iets, en ik eet niet graag. Maar fruit.. dat is echt geweldig. Vroeger was ik nooit zo'n fruit-eter. Nu eet ik er zeker genoeg per dag.
Hier komen mijn favorieten!



Hmmm, banaan. How can you hate this? Het is bewezen dat je goed kunt slapen als je daarvoor een banaan eet. Nou, dat is me nou niet opgevallen haha. Maar voor de rest zijn bananen heerlijk.


Aardbeien. Aardbeien. Aardbeien. Aardbeien. Omg, i love this. Aardbeien zijn echt lekker. Maar ze moeten niet te zuur zijn, want dan moet je er teveel suiker aan toevoegen.


Ik haat het dat dit een zomerproduct is. Ik wil dit het hele jaar door. Vroeger deed je een paar om je oren, haha. Maar ik hou van kersen. 


Soms heb ik echt een druivenperiode, vooral de witte. (Eigenlijk vind ik ze groen, maar oké.) Maar nu ik meer fruit eet, ben ik van álle druiven gaan houden. 



En last but not least, ananas. Vooral als hij sappig is, yeah, me like. 

Het liefst eet ik fruit als ontbijt, lunch en avond eten, wat jammer genoeg niet kan.

Wat is jullie favoriete fruit?

1 opmerking:

Bo zei

I love fruit! Aardbei, perzik en mandarijn vind ik vooral lekker.