zondag 18 november 2012

Photography.



Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op fotografie. Ik wil ooit nog eens een goede camera kopen voor fotografie en dat soort dingen, en reizen. Dat lijkt me echt geweldig.
Vandaag dus een artikeltje over fotografie. So, enjoy.



Allereerst landschapsfoto's, daar kan ik echt lang naar kijken. Als ik dat zie dan heb ik even een de-wereld-is-toch-wel-mooi momentje. Het lijkt me heerlijk om daar tussen de bergen, rotsen en rivieren te zijn.
Prachtig. Ik vind het altijd zo adembenemend mooi, en eerlijk.. de wereld is ook wel mooi.


Foto's van de lucht vind ik ook altijd heel erg mooi, de wolken, de kleuren, geweldig. Dit is waarom ik van fotografie houd. En van de natuur. Ha, ik was eigenlijk nooit een natuur mens, maar ik vind dit echt prachtig.



 Ook heb ik een zwak voor stranden, zeeën, rivieren, rotsen en al dat soort mooie dingen. Ik vind het echt heel erg mooi om te zien allemaal, ik wil echt heel graag zo goed kunnen fotograferen. Let's dream.


Call me wheird, maar ik houd van bellen. Het is gewoon mooi, en magisch. Oké, ik heb teveel fantasie. Haha, maar als je er voor openstelt dan is het mooi. 



Foto's van dieren. Dieren zijn gewoon fotogeniek. Vogels, zebra's, panda's, giraffen, apen, varkens, cavia's, kikker, ze zijn gewoon stuk voor stuk mooi. Dieren lijken me echt moeilijk om te fotograferen. Misschien maakt het dat allemaal nog mooier. Oh, en ik ben stiekem gewoon verliefd op dieren.

Dit zijn mijn favoriete categorieën qua foto's. En make-up is natuurlijk ook heel fotogeniek, haha. 

Wat vinden jullie de mooiste foto's? 

1 opmerking:

Jolet zei

ik vind fotografie ook erg mooi. ik wil graag ook zo'n professionele camera, maar daar heb ik jammer genoeg het geld niet voor..

P.S ik heb een winactie op m'n blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen? http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html