vrijdag 16 november 2012

Quotes #2




Jullie hebben hier al kunnen zien dat ik van quotes houd. Zo ga ik jullie hier weer een paar quotes laten zien die ik mooi en inspirerend vind. Sommige komen niet in een plaatje, maar wil ik toch even kwijt.

- Als je opgeeft, weet je nooit hoe dicht je bij je doel was.
Deze quote vind ik heel erg mooi, gewoon omdat het zo is. Je moet nooit opgeven, want als je opgeeft zul je nooit weten hoe dicht je bij je doel was. Altijd blijven vechten, want het is het waard uiteindelijk. Als je het écht wilt, dan kun je het!

There will always someone be prettier, smarter, but they will never be you.
Accept yourself, cause you're worth it. Er is altijd wel iemand slimmer, knapper, of leuker in jouw ogen. Maar jij bent jij, en iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier. Cliché, maar het is wel zo.


Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zeggen we dan maar. Je ziet mij niet zonder dat ik lach, hoe verschrikkelijk een dag ook kan zijn. Don't forget to smile.

- Be positive. 
Ja, het is moeilijk. Heel vaak. Maar blijf positief in het leven staan, want het leven is mooi. Na de winter komt de zomer, na regen komt de zon. En ookal heb je even een lange periode dat het niet lekker gaat, het komt áltijd goed, ook als je er niet meer in gelooft. Andere blijven wel in je geloven.

Everything happens for a reason.
Hier geloof ik in. Ookal vraag je je soms echt af wat die reden nou was. Maar als je erop terug kijkt, alles wat er slecht ging heeft me alleen maar sterker gemaakt. En als je het even niet ziet, betekend het niet dat het erg niet is.


Vecht voor waar je van houd, en geef niet op. Dit zal ik altijd blijven doen. 

- Falen bestaat niet, tenzij je opgeeft.
Als je probeert kun je niet falen. Deze quote moet je niet al te letterlijk nemen, maar over het algemeen moet je nooit opgeven. Nooit.



Truth. Er is altijd wel een goede oplossing. Je moet er alleen wel voor open staan.

Good times become good memories and bad times become good lessons.
Dat is het leven. Het leven is mooi. En van 'slechte tijden' kun je leren en wordt je sterker. 

- Be the change you want to see in the world.
Als je wilt dat er iets veranderd en beter wordt, begin er zelf mee.

Dit waren mijn quotes voor deze keer. Ik hoop dat er een paar bij zitten die jullie ook mooi vinden. Enjoy life! <3

xoxo.

Geen opmerkingen: