zaterdag 10 november 2012

Wishlist: ELF.



Oh, wat slecht. Ik heb nog nóóit iets bij e.l.f besteld, maar dat betekend niet dat ik dat niet ga doen. Ik ben namelijk van plan om binnenkort met twee vriendinnen een bestelling te doen. Tijd om een wishlist ervan te maken. Ik denk dat ik overigens niet alles bestel wat ik nu op m'n lijstje zetten aangezien ik de laatste tijd een beetje veel beauty producten koop, haha.

Maar goed, ik ben heel erg benieuwd naar de kwaliteit van deze producten maar daar verwacht ik ook heel veel van. Ik bereid jullie vast voor, het is vrij veel. Hier komt mijn wishlist




Links: Glitter eyeliner in zilver. Dit heb ik altijd al willen proberen! Niet voor een schooldag natuurlijk, maar wel voor een feestje. Ziet er gezellig uit, die glitters.
Rechts: Lipgloss, echt ik houd van lipgloss. Dus eentje van elf kan echt niet ontbreken.

Links: Ben echt heel erg benieuwd naar dit product zeg. Ik denk wel dat ik het meer als blush zou gebruiken dan als lippenstift, ofzo. 
Rechts: Een lip penseeltje, gewoon omdat ik het nodig heb voor lip art haha.



Links: Dit ziet er gewoon heel erg vrolijk uit met die kleurtjes, ben benieuwd of het een goede poeder is. Ik denk dat ik deze zeker ga bestellen!
Rechts: Een schuin afgesneden kwast, lijkt me heel erg fijn om te hebben. En ik wil ook even weten hoe de gezichtskwasten van elf zijn!


Links: Een gezichtsprimer. Verschrikkelijk, als je op school in de spiegel kijkt en denkt: 'Loop ik er al de hele dag zo bij?' Hopelijk brengt een primer hier verandering in.
Rechts: Ik wil echt al een kabuki kwast sinds ik er een in de winkel zag liggen. Jammer genoeg was die rond de €50,00 en dan koop ik toch liever deze heerlijke zachte kabuki kwast van €8,00. 


En last but not least, een stipple brush, deze wil ik ook al heel erg lang. Ik bestel waarschijnlijk dus vrij veel kwasten maar dat is ook iets wat ik veel nodig heb. 



Ik ga snel bestellen, en als ik het binnen heb zal ik er een 'shoplog' artikel van maken.
Bestellen kan via: http://www.eyeslipsface.nl/


Hebben jullie ervaring met elf? 

2 opmerkingen:

Lois Lorinde zei

Die poeder met die kleurtjes ziet er geweldig uit!

Jessica zei

Ik heb ook nog steeds niks gekocht bij de E.L.F. terwijl ik dat al heel lang wil. Ik moet dat ook maar is gaan doen.