maandag 5 november 2012

Wishlist.




Hey, vandaag ga ik jullie laten zien wat er nog op m'n wishlist staat qua fashion en beauty.
Enjoy! (Foto's zijn gevonden op google.)


Allereerst een kabuki kwast, wat slecht dat ik die niet heb. Omg, die kwasten zijn altijd zo lekker zacht. Maar vaak erg prijzig, dat is ook de reden waarom ik er nog geen heb. Ik denk dat ik hem van elf (eyeslipsface.nl) ga bestellen. 



Deze staat ook op mijn wishlist, de foto heb ik van http://www.natalyscorner.com/2012/02/kiko-mixing-solution.html omdat ik geen andere foto kon vinden. Maar dit flesje zorgt ervoor dat je van oogschaduw eyeliner kunt maken, en het meer gepigmenteerd is. Wat hygiënischer dan water in ieder geval.




Ik wil ook al heel lang een blouse van deze stof, of deze van de Zara. Oh, hij is zo mooi! Er is ook een mintgroene van de H&M maar daar kwam ik helaas te laat achter.. Weten jullie een mooie, betaalbare blouse van dit soort stof? ilike. 



Of deze nou hoog of laag zijn maakt me niet uit, all stars, ik houd ervan! Deze lichtblauwe kleur is lekker fris en ik vind hem prachtig. Ja, ik denk dat ik deze zomer ga voor de lichtblauw. Jammer genoeg duurt dat nog even...


Echt, als ik ooit in Amerika ben dan koop ik de hele winkel leeg, omg. Ik wil zó graag de nyx producten uitproberen. Zoveel mensen hebben het erover, maar ik vind het vrij duur om te bestellen via internet. Dan wacht ik liever nog even en dan koop ik in Amerika héél veel producten. Ik kijk er nu al naar uit. Die mooie lipglosses, lipsticks, blushes, oogschaduws.. wauw. 

Wat staat op nummer 1 op jullie wishlist? 

1 opmerking:

Roos zei

ik vind het blousje echt heel mooi!