zaterdag 1 december 2012

Tag: 10 Things that make me smile.


Hey, ik heb vandaag weer een tag voor jullie. Eentje die heel goed bij me past. Ik ga de deur namelijk niet uit zonder glimlach, en ik heb geen gesprek zonder even te lachen. Gewoon, omdat ik zo ben. Maar goed, ik ga de '10 Things that make me smile' tag voor jullie doen. Aan de titel kun je natuurlijk zien dat ik 10 dingen ga opnoemen die me laten (glim)lachen.


Je kent die dagen wel, dat er echt geen glimlach vanaf komt. Of ieder geval, geen échte glimlach. En heel stiekem, als ik hier naar kijk, dan glimlach ik. Want de liefde die ik heb voor deze beestjes is niet te beschrijven. Kijk hoe cute. Ik ben stiekem gewoon een beetje verliefd op varkentjes.


Ik ga sowieso lachen van Teske, want ze is een geweldig meisje, haha.
Maar in het bijzonder van dit filmpje. Als je dit filmpje kijkt wanneer je vrolijk bent, wordt je nog vrolijker en als je dit filmpje krijgt als je een verschrikkelijke dag hebt, wordt je hier wel vrolijk van. Ha, geweldig!


Pianomuziek, that can make me smile. Ik kan echt uren naar hetzelfde pianomuziekje luisteren, prachtig. 


Ik ben getrouwd met varkens, maar ik ga stiekem vreemd met aapjes. Deze lieve kleine beestjes kunnen me ook laten lachen. Liefde. Gewoon. Liefde.


Mijn beste vriendin, ja zij kan me elk moment van de dag laten lachen. Gewoon omdat ik van haar houd. 


De beste zangeres ooit, vind ik. Als ik naar haar stem luister, glimlach ik. Wat een geweldige stem heeft ze, en wat een mooie persoonlijkheid. Ja, hier word ik blij van. 


Welk meisje gaat niet glimlachen bij make-up? Ha, ik ken er genoeg, maar bij mij kan je er mijn hele dag mee goed maken. Oh, en als ik een NYX product in Nederland zou vinden wil je niet weten hoe blij me dat kan maken. Ja, make-up is geweldig.


Wanneer zie je mij nou zonder nagellak? Nou, ik moet toegeven dat dat de laatste tijd wat vaker gebeurd maar daar geef ik school de schuld van. Ik kan wel gaan glimlachen van nieuwe nagellak collecties, mooie nail-arts en leuke ideeën. Nailpolish is life. 


En wat ben ik zonder parfum? Parfum ruikt meestal heerlijk en ik spuit het het liefste mijn hele kamer rond. Zwitsal voor het slapen op mijn kussen, parfum elke dag als ik wakker ben, heerlijk. Ook die nieuwe, lekkere, frisse geuren kunnen een lach op mijn gezicht toveren.


Tekenen kan me ook laten lachen, hoewel de linker tekening nou niet bepaald vrolijk is. Maar tekenen is rustgevend en ik vind het heel erg leuk. 

Dit waren mijn '10 things that make me :)' 

Wat tovert er bij jou een glimlach op je gezicht?














Geen opmerkingen: