maandag 28 januari 2013

Mijn favoriete schoenen.


 De laatste tijd vind ik het steeds leuker om schoenen te kopen. Gek, want vroeger hield ik daar totaal niet van. Het leek me dus leuk om jullie mijn favoriete schoenen te laten zien, de schoenen die ik vaak draag of droeg in de zomer.


Laten we dan maar beginnen met zomer schoenen. Deze hakken kocht in ik ItaliĆ« en heb ze daarna vrijwel elke dag met mooi weer gedragen. Dit waren ook mijn eerste 'echte' hakken en ik was er meteen verliefd op. Deze waren ook nog eens €25,00 haha. 



Als ik geen hakken draag, draag ik all stars. Liefde voor die gympen. Dit zijn winter all stars, dus die zijn wat warmer, en als je goed kijkt zie je dat ze van leer zijn. Ik ben maar gewoon voor simpel zwart gegaan. Deze kostte ook wat meer dan de 'normale' all stars en waren volgensmij rond de €80,00. 




Daarnaast heb ik ook nog gewone zwarte all stars, deze waren gewoon €65,00.



Deze zijn vaker op mijn blog tevoorschijn gekomen. Mijn sleehakken van Van Haren, en ze zitten heerlijk. En dat voor een prijs van €29,90.

 All star liefde. Deze all stars waren grijs, maar voor de regen zijn ze helemaal verkleurd, haha. Ook deze waren rond de €65,00 en heb ik heel veel gedragen.









Dit zijn echt lente of herfst laarjes, en helaas te koud voor de winter. Maar ook deze heb ik heel erg veel gedragen. Ik heb geen idee hoe duur ze waren en waar ik ze heb gekocht, maar ze zitten wel lekker en kun je makkelijk combineren.


Zomerschoenen! Ik kijk er zo naar uit om deze weer te dragen. Eigenlijk kocht ik deze schoenen aan het einde van de zomer, maar ze waren toen nog iets te groot. Hopelijk pas ik ze nu wel. 


 Deze simpele schoenen zijn ook veel gedragen en nu eigenlijk wel 'op.' Toch vond ik het hele fijne schoenen om er gewoon bij te hebben en ze waren makkelijk te combineren en volgensmij ook iets van €25,00.
















En ook deze zijn vaker voorbij gekomen op m'n blog. Dit zijn de schoenen die ik nu bijna elke dag draag, and i love them. 

Verder heb ik nog denim kleur all stars die ik helaas niet kon vinden en grijze uggs die ik lekker binnen draag. Dit waren mijn favoriete schoenen die ik vaak draag in de winter en droeg in de zomer met een vleugje herfst en lente schoenen.

Wat zijn jouw favoriete schoenen? 

4 opmerkingen:

Kirsten zei

Wat een leuke schoenen!

Beautyqueensdl zei

Leuke schoenen! x

Malou zei

Leuk om te zien :)

LounaBeauty zei

Wat zou ik toch graag slippers kunnen dragen haha. Helaas moeten we nog even wachten. :)