zondag 20 januari 2013

My life in pictures.

Zelf vind ik het altijd superleuk om 'Mijn leven in foto's' en dat soort artikelen te lezen, daarom besloot ik om het zelf ook te doen. So, this is my life.


Keyboarden.



Ik weet niet waarom, maar dit deed me denken aan de Rituals.
Ik krijg ook nog eens €25,00 retour op mijn Canon. (Zie volgende foto :D) 



Dit is mijn nieuwe liefde. Mijn beste vriend.

Lekker even naar het bos geweest.
I love candles.

Heel veel van de tissues zijn er niet overgebleven aangezien ik ziek was.. Haha. 
Slapen op de eiffeltoren, altijd fijn.
Duits leren is natuurlijk ook altijd leuk als je ziek bent.. 

Bij een feestje horen feestelijke nagels. 
Nederlands is toch wat leuker denk ik.

 Vinden jullie het leuk als ik vaker een 'my life in pictures' artikel plaats?  

Geen opmerkingen: