vrijdag 25 januari 2013

Tag: Get to know me.


Deze tag had ik al heel lang in mijn concepten staan, nu hij overal rondgaat besloot ik hem toch nog maar eens te plaatsen, dus bij deze de tag 'Get to know me'

Ben je naar iemand vernoemd? 
Nee, niet dat ik weet, haha.

Wanneer heb je voor het laatste gehuild?
Oh, dat weet ik niet meer hoor!

Heb je kinderen? 
Nee, gelukkig niet, haha. Ik wil later ook geen kinderen, misschien, heel misschien.




Als je een ander persoon was, zou je dan vrienden zijn met jezelf?
Dat ligt eraan welk persoon ik dan ben, ik ben heel erg eigenwijs, creatief, maar ik heb ook de eigenschap dat ik meer om anderen geef dan om mezelf, en iedereen altijd wil helpen. Als ik in een ander persoon een arrogante, aanwezige, sportief persoon was, nee dan zou ik geen vrienden worden met mezelf. 

Ben je vaak sarcastisch?
Nee, hoe kom je dáár nou bij? Oké, ya know the answer.

Wil je ooit Bungee-Jumpen? 
Ik heb hoogtevrees, maar het is eigenlijk wel zo'n try-before-you-die dingetje, haha. Het lijkt me wel heel gaaf, maar of ik het ooit ga doen? Nee, ik denk het niet.

Wat valt je als eerste op als je iemand ziet? 
Lach, iemand moet lachen om aantrekkelijk te zijn. Ha, ja zo zit ik in elkaar.



Wat voor kleur ogen heb je? 
Bruin.

Horror films of films met een happy after?
Films met een happy after, maar ook niet van die zoetsappige films eigenlijk. Ik houd meer van realistische, mooie films. Of Disney natuurlijk!

Favoriete geur?
Qua parfum, J'adore! Voor de rest heb ik niet echt een favoriete geur. Oké, de zwitsal geur is wel heerlijk. 
Zomer of winter?
Zomer, for sure! Ik hóud van de zomer. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik ben écht een zomermens.
Computer of televisie?
Computer ofcourse. Mijn laptop is m'n liefde, m'n alles, m'n leven. Oké, nu overdrijf ik. 

Noem het meest verre land waar je ooit bent geweest?
China.  

Favoriete film?
The lion king, it's the circle of lifeeee!



Wat wilde je vroeger altijd worden?
Eerst juf, net zoals elk kleutertje wilt. Hierna was het mijn droom om tandarts te worden, nou dat heb ik ook snel van m'n lijstje afgestreept. Oh, tussendoor wilde ik nog een keertje clown worden. (Ja, dat meende ik serieus) Ik wilde heel lang actrice worden, wat me nog steeds geweldig lijkt, maar heel realistisch is het niet, haha. En daarom wil ik al sinds m'n 7e schrijfster worden met een beroep ernaast wat te maken heeft met schrijven, fotograferen, tijdschriften, boeken en dat soort dingen. 

Dit was de tag, als je hem over wilt nemen mag het altijd! 

xoxo.

1 opmerking:

DramaQueen zei

Aah, J'adore is echt goddelijk!