maandag 25 februari 2013

Tag: 3 Things.


Deze tag kwam ik tegen op de blog van Iris en vond hem zo leuk dat ik besloot om hem over te nemen. Hij gaat zoals je waarschijnlijk aan de titel wel zag steeds over 3 dingen. Enjoy.

3 dingen uit jouw tas.
3 dingen die altijd in mijn tas zitten zijn m'n ipod, portemonnee en schoolboeken. Dat laatste heb ik natuurlijk niet mee als ik niet naar school ga, dan heb ik vaak maar twee dingen in m'n tas zitten haha. 

3 dingen op je bureau.
Laptop, ipod en geurkaarsen. M'n laptop is mijn beste vriend. M'n Ipod neem ik altijd overal mee naar toe, dus als ik thuis kom leg ik hem op mijn bureau. Over geurkaarsen hoef ik niet veel uit te leggen, toch? They smell delicious.




3 favoriete meubels in mijn kamer.
Bed! Ik hóud van mijn bed. Oké, niet omdat hij zo mooi is ofzo. - Want dat is hij niet. - Maar omdat hij wel heerlijk ligt en ik niet zonder kan. - Wie wel? - Als tweede kies ik voor mijn make-up bureau, heerlijk op m'n stoel zitten voor een grote spiegel tegenover mijn gehele nagellakstash. En als derde mijn normale bureau omdat hij lekker groot is en ik de meeste tijd achter m'n bureau zit als ik in mijn kamer ben. 

3 favoriete fruitsoorten.
Ik ben echt fruit addicted, maar mijn favoriete fruit.. kersen, ananas, aardbei, banaan, witte druiven, oké, dat waren er al meer dan drie. De fruitsoorten die ik het meeste eet zijn banaan, appel en sinaasappel. - Oh. en druiven. - Jammer genoeg zijn kersen en aardbeien echt zomer fruitsoorten maar dat zijn ook zeker 2 favorieten. Misschien moet ik het er maar op houden dat ik niet kan kiezen.. Ál het fruit is lekker!



3 blogs die ik (bijna) elke dag bezoek.
Laat ik beginnen met Iris van wie ik deze tag heb overgenomen, een lief meisje met een hele leuke blog. Ik lees haar artikelen altijd. 
Als tweede kies ik voor Jiami, haar blog vind ik echt heel erg mooi en ze schrijft altijd goede artikelen. - En geweldige scriptjes. - En ze is gewoon een heel erg lief, spontaan meisje.
Natuurlijk kan ik Teske niet vergeten. Waarschijnlijk kennen jullie haar allemaal, maar dit was de eerste blogger die ik volgde. Pas toen zij ziek was ben ik andere bloggers gaan zoeken. Teske blijft geweldig!


3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen.
Waarschijnlijk zien jullie hem al aankomen, mijn lieve vrienden zouden nu meteen roepen: HAKUNA MATATA. En tja, wie kennen mij nou beter dan m'n beste vrienden? En by the way, the lion king is gewoon ge-wel-dig. Dus, op nummer 1 staat 'Hakuna matata.' Op 2 staat 'The circle of life.' Sorry jongens, ik ben een beetje lion king obsessed. Ik zou eigenlijk niet weten welk liedje ik op 3 moet zetten, aangezien the lion king de hele dag in m'n hoofd zit als ik vrolijk ben. En om nou een heel depressief nummer hier neer te zetten, vind ik ook niet zo slim haha. Een liedje wat ik ook niet snel uit m'n hoofd krijg ik dan 'Defying gravity.' Maar wel de versie van Willemijn verkaik! Liefduh. 

3 dingen waar ik op dit moment aan denk.
Aan school omdat ik nu stiekem zit te bloggen terwijl ik mijn economie samenvatting af moet maken, duits moet maken, en aan het stressen ben over frans. Nee hoor, ik ben geen nerd. - Just saying - Het tweede waar ik aan denk ik aan mn vriendin, omdat die zometeen een presentatie voor school komt maken en het derde is Hay Day omdat het een leuk spelletje is en ik elke minuut check of ik alweer iets kan oogsten, haha. Fail. 

3 bloggers met een leuke persoonlijkheid.
Leuk! Nu ga ik bekende bloggers opnoemen. Op 1 staat - sorry, second time - Teske! Haar link stond hierboven al. Ik vind haar gewoon geweldig en ik kan lekker eenzaam achter mn laptop om haar lachen. Als tweede vind ik Mascha (beautygloss) een hele lieve persoonlijkheid hebben, lijkt me heel erg leuk om haar eens te ontmoeten. En als derde Vera (veracamilla) lijkt me superaardig, en ze kan geweldige foto's maken!

3 favoriete make-up producten.
Dat kunnen er maar 3 zijn: Mascara, oogpotlood, poeder. Nee, niet om m'n gezicht als een barbie te poederen, maar om het even wat mooier te maken. Mascara en oogpotlood hoef ik niet veel over uit te leggen denk ik, gewoon mijn beste vriendjes.




3 favoriete kledingstukken uit mijn kast.
Toevallig heb ik hier een artikel gemaakt over mijn favoriete kledingstukken. Als ik daar 3 uit moest kiezen ga ik voor mijn leren jasje, mn blauwe broek (met de roze riem) en m'n abercrombie blouse. 

3 favoriete foto's van jezelf.
Sorry, deze sla ik over. Ik heb werkelijk geen idee. Haha. 

Wat vonden jullie van deze tag? 

2 opmerkingen:

Rosa zei

Vind ik altijd zo'n leuke tag om te lezen!

Iris Verlaan zei

Ik reageer beetje laat (omdat ik niet kan reageren via mijn iphone), maar lief dat je me in de tag hebt gezet! xx