donderdag 14 februari 2013

Tag: You're it.

De laatste tijd had ik weer eens zin om een tag te beantwoorden, maar ik kon geen leuke vinden. Totdat ik op de blog van Esmay weer een superleuke tag tegenkwam. Enjoy!


Hoe lang blog je al en waarom? 
Ik blog sinds 16 oktober 2012, dat is alweer 5 maanden. Dat gaat snel, zeg! 

Wat is je grootste fashion no-no? 
Net zoals Esmay heb ik het nu over legging dragen als broek. Ik vind het gewoon verschrikkelijk staan. I'm sorry  als ik je nu beledig. Of panterprint, oké, subtiele panterprint vind ik soms nog wel leuk staan zolang het maar niet te ordinair wordt. Maar panterprint schoenen + legging + shirtje + sjaaltje? No thanks.

Wat staat er bovenaan op je wishlist op dit moment? 
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten als het gaat om spullen. Ik ben blij met m'n nieuwe camera en verder heb ik ook niks waar ik voor spaar. Als het gaat om dingen doen, is dat heel veel reizen. Vooral naar Afrika, Curaçao en China.



Als je kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?
One by one mascara van Maybelline, zwart oogpotlood van l'Oréal Paris en het Naked palette van Urban Decay. 

Wie is je grootste icoon (mode/beauty gericht) en waarom?
Eigenlijk heb ik niet echt een icoon wat betreft beauty en mode.

Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct? 
De klittenspray van l'Oréal Paris, dat is ook het enige haarverzorgingsproduct dat ik gebruik op shampoo en conditioner na, haha. Hij werkt in ieder geval geweldig!

Wat is jouw grootste droom?
Klinkt cliché, maar natuurlijk is dat gelukkig zijn. Gelukkig met anderen, met jezelf en met het leven. Hoe ik m'n leven dan zie? Als journaliste leuke artikelen schrijven, bloggen, fotograferen, reizen en wonen op een woonboerderij met lieve varkentjes. (En wellicht een lieve vriend.) Maar vooral gezond en gelukkig. Maar dat kan ik pas als de mensen om wie ik geef ook gelukkig zijn. Whoo, perfect world.

Wat is je favoriete TV-show en waarom?
Ik kijk echt bijna nooit TV, maar ik vind 'Wie is de mol' echt heel erg leuk en ook 'The voice kids' wil ik graag volgen, net als 'The voice of holland' maar dan is Wie de mol toch echt mijn favoriet.



Wat is je favoriete aspect van jezelf?
Ik denk mijn positiviteit, die is er vaak. En natuurlijk ook wel eens niet, haha. Maar ik denk dat ik zonder m'n positiviteit niet zo ver was gekomen.

Op welke presentaties ben je trots?
Oh no, ik heb geen idee. Ik ben nu hard aan het denken, maar ik kan niks verzinnen haha. Oké, ik kan wel iets verzinnen wat ik nu niet zomaar op m'n blog kan zetten. So, I'm sorry.

Dit was de tag alweer, ik hoop dat jullie hem leuk vonden en overnemen mag altijd!