zondag 31 maart 2013

Tag: Wat zou ik niet kunnen missen?


Laatst kwam ik deze tag tegen toen ik een beetje artikelen aan het bekijken was op m'n bloglovin en het leek me wel leuk om hem ook te doen. Het is namelijk de 'wat zou ik niet kunnen missen' tag. Zelf denk ik dat ik heel veel dingen niet zou kunnen missen. Althans, ik dénk dat ik ze niet kan missen. Als ik ze niet heb, zou het geen ramp zijn verwacht ik. Maar toch, let's start.

Wat zou ik niet kunnen missen in mijn badkamer?
Een douche! Dat is vrij logisch denk ik, haha. Maar toch, ik vind het heerlijk om na een lange, koude dag lekker in de douche te 'springen.' 

Wat zou ik niet kunnen missen in mijn slaapkamer?
Mijn bed, ook een makkelijke. Alhoewel, ik kan ook niet zonder m'n laptop. Maar goed, zonder bed kom je natuurlijk nergens, en op de grond slapen lijkt me ook niet heel erg comfortabel. En een laptop kun je altijd nog beneden gebruiken.

 http://sparklinguniicorn.tumblr.com/


Wat zou ik niet kunnen missen op TV?
Veel TV kijk ik niet, toch dacht ik meteen aan 'Wie is de mol.' Dit moet ik natuurlijk wel een tijdje missen maar ik kijk nu al uit naar het volgende seizoen! Eerder volgde ik ook GTST maar ik ben een beetje afgehaakt, haha.

Wat zou ik niet kunnen missen in mijn snoepkast?
Het is een beetje raar als ik zeg dat ik nooit in de snoepkast komt.. right?

Wat zou je niet kunnen missen op de kamer van je aartsvijand?
Die heb ik (gelukkig) niet. Dus tja, niks denk ik.

Wat zou je niet kunnen missen in het donker?
Een lamp! Ik vind het echt niet fijn om in het donker te zijn, ookal ben ik echt geen type dat gaat gillen als de lichten uit gaan. 

Tijdlijnfoto's | via Facebook

Wat zou je niet kunnen missen in je make-up stash?
Mascara en oogpotlood, ik kan niet kiezen. Ik kan echt niet zonder beide. 

Wat zou je niet kunnen missen in de spiegel?
Uhm, licht? Haha, oké rare vraag.

Wat zou je niet kunnen missen bij je beste vriendin?
Alles, ik zou niet zonder haar kunnen. Zonder haar humor, gesprekken en verhalen.

Wat zou je niet kunnen missen in je handtas?
Mijn Ipod, en misschien is een mobiel ook handig al gebruik ik die echt nauwelijks. Verder heb ik eigenlijk nooit zoveel in m'n handtas zitten. Soms een portemonnee, wat misschien wel slim is als je iets gaat kopen.

Girly is Better

Wat zou je niet kunnen missen bij je geheime boek/kist/kast?
De spullen die erin zitten. 

Wat zou je niet kunnen missen op je muur?
Behang, anders is het zo saai. Ik heb nu behang van Pip studio en hij is lichtblauw met zilveren stippen. Haha oké, dit klinkt heel erg lelijk.

Wat vonden jullie van deze tag? 





Geen opmerkingen: