donderdag 7 maart 2013

Wishlist - Beauty.


Op beauty gebied zijn er natuurlijk altijd dingen die je eens zou willen testen. Producten, maar ook merken. Vandaag laat ik mijn wishlist zien over alles wat ik me kan bedenken wat met beauty te maken heeft. Dus kwasten, make-up, nagellak, maar ook make-up merken. 
Zoals jullie boven misschien al zagen wil ik heel graag wat proberen van de merken sleek, nyx, elf en too faced. Van too faced staat het natural eyes palette specifiek op mijn wishlist. 

Het absolute nude palette van Catrice zou ik ook heel graag willen proberen. Helaas heb ik hem nog niet in de winkel zien liggen bij mijn Kruidvat, maar zodra ik hem tegenkom beland hij zeker weten in mijn winkelmandje.


Iets wat ik ook al lang wil proberen is China glaze nagellak, het lijkt me een heel fijn merk omdat het vaak vergeleken wordt met Opi eye. Het is alleen een stuk goedkoper.



Velvet nails, iets wat ik al heel lang op het gebied van nagellak wil testen. Toen ik er voor de eerste keer van hoorde vond ik het al geweldig, tijd om het zelf uit te proberen!



Een oogschaduwbasis vinden sommige maar niks, 'het werkt niet' hoor ik vaak. Maar over deze too faced shadow insurance hoor ik juist hele goede verhalen. Ik zou hem graag willen proberen, maar de prijs houd me een beetje tegen. Hij blijft wel op mijn wishlist staan en misschien neem ik hem toch mee als ik hem zie liggen.


Chanel heeft prachtige lipglossjes, ik zou graag een roze willen hebben. Aan de andere kant wil ik niet €30,00 uitgeven aan een lipgloss. Maar met een douglas bon zou ik deze zeker kopen. Want de kleuren zijn práchtig en ze doen heel erg lang mee. 


En last but not least zou ik echt een keer nepwimpers op willen doen. Gewoon als grapje met een vriendin, haha. Ja, shame on me, ik heb nog nooit nepwimpers opgedaan. 

Wat staat er op jouw beauty wishlist? 



Geen opmerkingen: