zondag 7 april 2013

Een kijkje in mijn 'Wreck this journal.'


Al eerder had ik jullie kennis laten maken mijn nieuwe liefde, genaamd 'Wreck this journal.' Heerlijk als je even een middagje creatief bezig wilt zijn. Met een pagina ben je zo 20 tot 30 minuten bezig en het is super leuk om te doen. Ik heb altijd al een boek willen 'schrijven' maar op deze manier wordt het nog leuker, haha. Vandaar dat ik jullie een kijkje geef in mijn Wreck this journal. 









Dit zijn maar een paar bladzijdes van het hele boekje. Misschien dat ik jullie later nog een keer mijn nieuwe pagina's laat zien. Ik vind het iedergeval heel erg leuk om te doen.

Wat vinden jullie van Wreck this journal? 

6 opmerkingen:

Kirsten zei

Dit boek lijkt me heel leuk!

GlossieQueen zei

Hahaha wat ziet 'ie er leuk uit!

Kimberly zei

Super leuk gedaan! Ik wil ook nog zo'n boekje :)

Anne Solveig zei

Ik wil ook zo'n boek!

Josephine zei

Die van jou ziet er leuk uit, eigenlijk ook best mooi haha.

Eva Cardol zei

Echt leuk zo'n boek! de bladzijde met de gebouwen en zonsondergang is erg mooi :)