zaterdag 8 juni 2013

Beauty / Boozyshop bestaat 5 jaar!



Boozyshop bestaat 5 jaar, en dat gaan ze vieren! Van 10 tot 14 juni hebben ze een actieweek. Ik wilde al een lange tijd iets bestellen via de Boozyshop alleen ik vond het allemaal wel erg duur, ik ben dus blij met deze actieweek!

10 juni: 15% korting op de originele beautyblenders.
11 juni: 20% korting op de Sleek make up.
12 juni: 20% korting op de kwasten van Bdellium Tools.
13 juni: 25% korting op ChinaGlaze.
14 juni: 50% korting op MeMeMe cosmetics.

Zelf wil ik heel graag gebruik maken van de Sleek korting en misschien ook wel wat van China glaze en MeMeMe, het nadeel is wel dat ik dan elke dag verzendkosten moet betalen dus ik moet nog even kijken wat ik precies ga doen. Ik wilde jullie iedergeval deze tip meegeven!

Wat vinden jullie van de actieweek?  

Geen opmerkingen: