woensdag 12 juni 2013

Beauty / Etos blush.


Het lijkt op een pizza, en is roze. Ja, ik houd van deze blush. Etos komt deze zomer met lekkere felle kleuren, en bij de zomer hoort natuurlijk een roze blush. Zelf houd ik echt heel erg veel van blushes. 

Het uiterlijk van de blush vind ik mooi, heel mooi. Het doosje ziet er goed uit, en het is leuk dat het een pizza patroontje heeft. In totaal zijn het 4 verschillende kleurtjes die je uiteindelijk mengt. 


En dan wordt het deze prachtige roze kleur, i like it. 


Ik weet niet of je het heel goed ziet, maar hij geeft een mooie, subtiele, roze kleur. Je kunt hem natuurlijk zelf opbouwen als je hem feller wilt hebben maar ik houd van een subtiel kleurtje.

Voor de blush betaalde ik €4,95 en voor dit prijsje raad ik hem zeker weten aan!

Hebben jullie de nieuwe Etos blush al? 

2 opmerkingen:

Unknown zei

oeeh ik vind hem erg leuk! Ik volg je nu!
Nathalie
Ps: Misschien wil je meedoen met mijn winactie?

Josephine zei

Die is mooi! Ik vind hem in de pan op een pizza lijken haha.