zaterdag 1 juni 2013

New in / Iphone + Cases.































Jaaaaaaa, ik heb na lang twijfelen een Iphone. De reden waarom ik eerst geen Iphone wilde kopen was om de prijs. Tja, €400,00 euro voor een mobiel vind ik wel heel erg duur. Ik ben eens gaan zoeken op marktplaats en tada, ik heb voor €200,00 een Iphone overgenomen. Zelf heb ik ook m'n twijfels met marktplaats hoor, maar ik heb tot nu toe hele goede ervaringen ermee gehad. Ik heb daarna ook mijn mobiel, blackberry (ja, ik had nog twee mobieltjes thuis liggen haha) en mijn Ipod touch verkocht, dus uiteindelijk had ik helemaal niet zoveel 'verlies.' Maar goed, dat doet er niet toe haha. Ik wilde jullie even mijn hoesjes laten zien. Ik heb nog een gameboy hoesje én een eendjes hoesje besteld via ebay maar die kon ik dus nog niet fotograferen. 




 Wat moet iemand met een varkens obsessie, zónder varkens telefoonhoesje? 
Dit hoesje heb ik voor zo'n €2,95 via Ebay gekocht.


 Dit hoesje heb ik bij de action gekocht voor €2,50. Ik vond hem wel lekker vrolijk, dat knalroze. En tja, voor €2,50 kon ik hem niet laten liggen.

Wat voor 'n mobiel hebben jullie? 

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb ook een Iphone, en ik heb dat laatste hoesje ook. Dat varkenshoesje vind ik echter veschrikkelijk lelijk. Maar ik denk dat dat wel bij jou past.