woensdag 17 oktober 2012

Tag: Nailpolish and me.



Dat ik van nagellak houd, weten wel allemaal. Daarom besloot ik de tag 'Nailpolish and me' te doen. Veel plezier.

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Dit is het goede moment om even al mijn lakjes te tellen. Mijn stash telt 210 potjes nagellak. Oei, best veel als je er zo over na denkt

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Dat is toch mijn favoriete merk, OPI eye. Het is geen budget merk, maar ik ben verliefd op de nagellak van OPI.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Dat is zonder te tellen blauw. Blauw is mijn favoriete kleur, vooral lichtblauw. Als ik een mooie blauwe kleur in de winkel zie staan kan ik het gewoon niet laten om hem te kopen.

4. Zijn er kleuren/finishes die je nog niet bezit?
Ja, dat denk ik wel. Er zijn zóveel kleuren. Maar de hoofdkleuren bezit ik wel. Ik kan op het moment geen kleur bedenken die ik niet bezit.

5. Welke nagellak draag je het meest?
Als ik geen nail art op heb, heb ik OPI eye op. Favoriete merk nummer 1. 


6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Van stroperige 'Black shatter' van OPI eye. Het is de eerste crack nagellak die ik had en het was nog niet zo bekend. Maar hij is helemaal uitgedroogd en ik kan er niks meer mee.

7. Gebruik je een base coat?
Ja, altijd. Het ligt ook aan je base coat hoe lang je nagellak erop blijft zitten en met nail art vind ik het vooral fijn dat het even blijft zitten. 

8. Gebruik je een top coat?
Ja, ook dat hoort erbij. Ik heb zeker een stuk of 5 top coats. 

9. Stempelen of uit de losse hand?
Dit is makkelijk, uit de losse hand! Ik kan sowieso niet met stempels omgaan, haha. Maar het ziet er altijd veel leuker uit als het uit de losse hand is gemaakt naar mijn mening.


10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?
Meestal heb ik liever een crème finish, al staan glitters ook wel leuk. Maar wat het vooral is, glitter zijn zo verschrikkelijk irritant om eraf te halen. Ik weet dat je speciale potjes ervoor hebt, maar toch vind ik het niet het leukste. Maar voor nail art gebruik ik natuurlijk alles.

11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Zonder make-up voel ik me kaler, maar ik kan zeggen dat ik me zonder nagellak ook behoorlijk kaal kan voelen. Nagellak hoort denk ik gewoon bij me. 

12. Hoeveel lakjes heb je afgelopen week gekocht?
Geen een! Goed hè? Ik had mezelf voorgenomen om niet te veel nagellak meer te kopen. Ik kreeg er overigens wel een gratis bij de Sephora. 



Houden jullie ook van nagellak/nail art en hoeveel lakjes telt jullie stash? 



Geen opmerkingen: