donderdag 15 november 2012

Hair likes.



Ken je dat, mensen met stijl haar willen krullen, mensen met krullend haar willen stijlen. Het leven is soms moeilijk, haha. En ik ben er ook zo'n een van. Verschrikkelijk vind ik mijn haar die zo stijl is als ik weet niet wat, andere vinden het juist prachtig. Maar goed, vandaag wil ik jullie een paar 'kapsels' laten zien die ik heel erg mooi vind. Sorry, je zult dus veel krullen tegen komen.

Ten eerste de foto hierboven, het is waarschijnlijk wel gekruld maar ik vind het zó mooi. Het is lekker golvend, alleen de voorkant had ik zelf iets anders gedaan. En die kleur vind ik trouwens ook erg mooi.


En dan Inge Schrama, haar staat werkelijk alles. Ten eerste vind ik haar echt prachtig, en ze heeft zo'n verschrikkelijk mooi haar. Deze vlecht staat heel erg leuk, maar ook met gewoon krullen ziet er het heel erg leuk uit. Ze heeft er ook het gezicht voor denk ik. Mooi. 


Hoewel ik de pijpenkrullen van Taylor ook aanbid, vind ik dit toch ietsje mooier. Een beetje slag, voor mij perfect. Het valt zo mooi, oh ik ben jaloers. 


De visgraatvlecht, ik houd ervan! Hoewel het bij mij niet echt staat, vind ik het bij andere mensen geweldig staan. Het staat zo leuk, open en zomers. Hmm, I like. 


Ja, eindelijk stijl haar. Maar wauw, wat staat dit haar mooi. Normaal ben ik niet zo van de pony's maar het staat zo leuk bij Floortje. Ik vind het zelfs mooier staan dan haar krullen die ze voorheen had. 


Rood haar, omg. Ik zou het zelf niet zo snel nemen, maar dat past ook helemaal niet bij mijn gezicht. Maar mensen met rood haar, echt wauw.. Mensen met krullen, lang, rood haar awesome. 


Ik kan er niet zoveel over zeggen, maar ik houd gewoon van die mooie slag in het haar. Práchtig. Maar goed, waar het eigenlijk om ging was om de subtiele kleuren overloop, ombre hair. Ik vind dit heel erg mooi met blond - bruin, en zal het wat minder snel doen met roze maar toch is het wel heel vet. 


Vlechten, ook dat vind ik zó mooi. Het liefst zo rommelig mogelijk, leuk!

Welke kapsels vinden jullie heel erg mooi? 

Geen opmerkingen: