zaterdag 17 november 2012

Likes - Sieraden.



Ik ben echt verliefd op bijna elk sieraad wat ik tegen kom. Kettingen, oorbellen, armbandjes, ringen. Maar het probleem is dat ik nóóit weet hoe ik kettingen moet combineren, ringen passen me niet en armbandjes weet ik ook niet wat ik erbij moet dragen. Hm, moeilijk. Daarom ga ik jullie hier een paar sieraden laten zien die ik echt heel erg mooi vind. Als jullie combinatie tips hebben, laat het dan achter bij de comments. Liefde. 


Links zien jullie de uilen ketting, waarschijnlijk erg bekend voor jullie allemaal. Ik vind het echt een geweldige ketting, maar goed.. waar moet je dit nou mee combineren? Op een basic wit shirtje kan het wel, maar daar is het nu toch een beetje te koud voor, ha. Rechts zie je een kruis ring, ik vind hem echt prachtig. Alleen er is een hele grote kans dat ik dit écht nooit ga passen. 


Dit fotocameraatje is echt superschattig, de foto heb ik van deze blog, maar echt een hele leuke ring. Deze Mustache ring is ook zeker heel erg bekend, maar ik vind hem stiekem heel erg leuk. 


De kruis is de laatste tijd heel erg in, maar ik vind dit echt een hele mooie subtiele ketting die ook een mooi betekenis kan hebben. Als ik een kruisje draag, staan ze wel voor iemand.

Hoe combineren jullie je sieraden met de kleding die je draagt? 

Geen opmerkingen: