vrijdag 9 november 2012

Music: Powersongs.


Ik hou ervan als een liedje je weer een beetje kracht geeft om te vechten, hier komen er een paar.


Believe in me - Demi Lovato.





Wat een prachtig nummer is dit. Demi Lovato kampte met een eetstoornis, ze zingt I don't wanna be afraid, I wanna wake up, feeling beautiful today... I just wanna believe in me. Ik vind dit echt een mooie tekst, Demi is heeft echt een geweldige persoonlijkheid.

Skyscraper - Demi Lovato.




 

En hier is ze weer. Dit heeft ook te maken met vechten. Go on and try to tear me down, I will be rising from the ground, like a skyscraper. 


Stronger - Kelly Clarkson. 




Ook dit is een hele mooie tekst. What doesn't kill you makes you stronger.

I have a dream - Amanda Selfried.




Ik vind dit gewoon een mooi nummer, I have a dream.

Like a bridge over troubled water - Simon and Garfunkel.




Hier kan ik niet zoveel over zeggen, just listen. Like a bridge over troubled water, I will lay me down.

Wat zijn jullie powersongs? 



Geen opmerkingen: