dinsdag 6 november 2012

Music: The Voice Of Holland.



Er is niemand die dit logo niet kent, toch? Ik merk dat ik het leuk vind om ook meer lifestyle artikelen te maken, maar natuurlijk blijf ik nog steeds schrijven over nail-art, lip-art, nagellak, make-up, maar daarnaast wil ik wel wat meer lifestyle artikelen posten, leuk. 
Deze keer over the voice of holland.


Ik hou van the voice of holland, elke vrijdagavond zit ik voor de tv. Normaal kijk ik overigens nooit tv, op gtst na. Naar de audities gekeken, ga ik nu mijn favorieten laten zien!


Even serieus, Floortje.. wat een práchtige stem, en wat is zíj mooi. Vanbinnen, vanbuiten, qua stem, gewoon.. wauw. Ik hoop oprecht dat zij deze talentenjacht gaat winnen, zij staat gewoon op nummer 1. En wat een respect heb ik voor haar, dat ze weer terug komt door hieraan mee te doen. Ik kan maar een ding zeggen: GE-WEL-DIG.


Nou, Babette kan er ook wat van hoor. Met 'Nobody's perfect' kreeg ik echt kippenvel. Wow, wat is zij goed! Ik denk dat zij verschrikkelijk ver gaat komen. Ze was inderdaad een beetje een tijgertje, haha. Maar wat een mooie stem. Ik denk dat zij samen met Floortje in de finale komt. Maar mijn voorkeur gaat dan toch voor de liefheid van Floortje. 


En op drie staat Laurrhie Brouns, in een woord: wauw. Zij heeft zo'n mooie, krachtige stem. En ze is lekker zichzelf, daar houd ik van. Ik denk dat zij ook heel erg ver gaat komen. Want eerlijk, hoe kan je dit niet goed vinden?

Ik hou van the voice of holland, en heb heel veel zin om de liveshows te zien van deze drie meiden, maar dan op tv. Haha.

Welke kandidaat vinden jullie het beste?


Geen opmerkingen: