donderdag 1 november 2012

OPI Eye Drip Dry Drops.



Je kent het vast wel, de drip dry drops. Deze vloeistof moet ervoor zorgen dat je nagellak binnen enkele minuten droogt, zodat je minder kans hebt op beschadigingen of zodat je snel verder kunt gaan met je nail-art. Een erg handig product.. maar werkt het?


Mijn favoriete nagellak merk OPI eye heeft ze ook, de dry drops. Ik ben ze gaan testen.



In mijn potje zit 9 ML, je kunt hier aardig lang mee doen. Het is de bedoeling dat je na het nagels lakken een druppel op je nagel laat vallen, hierdoor droogt de nagellak sneller. Binnen twee minuten is mijn nagellak al 'aanraakbaar.' Als je dit gebruikt om verder te gaan met nail art, zou ik het eerst even afspoelen onder de koude kraan, anders zit er een beetje vloeistof op je nagel en blijft het niet goed zitten.


Als je de dop eraf draait, en in het zwarte bolletje knijpt komt de vloeistof eruit.
Ik vind het echt een heel erg handig product, en goed voor de ongeduldige onder ons. Het is niet dat je nu meteen tegen alles aan kunt stoten, maar aanraken kun je wel. Ik kan iedergeval zeggen dat het een goede werking heeft.

De OPI eye drip dry drops zijn te koop voor €17,95 wat ik best wel prijzig vind, maar je doet er lang mee en ik vind het de prijs wel waard.

Gebruiken jullie dry drops?

1 opmerking:

Chelles Blog zei

Wat handig zeg! Het ziet er goed uit. Ik heb nog nooit dry drops gebruikt, maar ik wil ze wel proberen.