donderdag 13 december 2012

Glitter eyeliner purple.


Bij de meiden-magazine die ik laatst als cadeautje kreeg van m'n moeder zat deze paarse glitter eye-liner. Heel veel verwachtte ik er eigenlijk niet van, want het is toch gratis. Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om hem even te gaan testen. 


Het kwastje is nou niet het fijnste eye-liner kwastje wat ik ooit heb gezien, en trekt vrij dikke strepen. De glitters vind ik overigens best wel mooi eigenlijk. Het is zeker niet subtiel haha, maar leuk voor een feestje. En tijdens deze feestdagen kan je best een paar glitters gebruiken. 



Sorry voor de wazige foto. Het aanbrengen van de glitter was niet moeilijk. De eye-liner heeft wel een hele rare substantie hoor, haha. Maar opzich is er niks mis mee. Ik vind het wel vrolijk staan, een beetje glitter. De glitter is er makkelijk af te krabben met je nagels. I know, niet zo goed haha maar het gaat er dus vrij makkelijk af. Of dat een voordeel is met een hele avond feest? Nee. Maar toch, ik denk dat ik hem nog wel eens uit mijn lade trek voor een leuke look.

Hebben jullie de nieuwe Meiden Magazine + glitter eye-liner al in huis? 



Geen opmerkingen: