dinsdag 1 januari 2013

Mijn lip smackers.


Het leek me leuk om jullie mijn lipsmackers te laten zien aangezien ik er vier bij heb. Deze kocht ik voor €5,00 bij de claire's en kreeg er dit leuke kerstsokje omheen. De fanta lipsmacker had ik al, maar heb ik er even bijgedaan, haha.


 Om te beginnen, een heerlijke Coca Cola lipsmacker in de vorm van een dop. Deze ruikt écht heel erg naar Coca Cola, lekker!



 Dit is de best ruikende lip smacker die ik tot nu toe heb geroken. Deze geur is zó echt en is precies de geur van Coca Cola cherry. De lippenbalsem is een lekkere kersenkleur.


 De fanta lipsmacker die ik al eerder had gekocht bij de Ici Paris voor €2,50. Deze vind ik ook lekker ruiken, maar niet zo lekker als de rest.



 De lippenbalsem van Sprite is wit, maar ruikt ook erg lekker. Veel subtieler, maar wel echt naar Sprite.


Dit is absoluut mijn favoriet, wat een heerlijke geur heeft Coca Cola Vanilla zeg! De kleur van de lippenbalsem vind ik wat minder, maar ik denk dat ik deze het meeste ga gebruiken.

Ik ben zeker van plan om nog meer lip smacker te verzamelen in verloop van tijd. Ik vind het echt geweldig, al die lekkere geurtjes op je lippen.

Welke lipsmackers hebben jullie?