zaterdag 26 januari 2013

Outfit: Abercrombie style.


Vandaag heb ik weer een outfit post voor jullie. Vandaag ben ik bijna helemaal in m'n abercrombie outfit, haha.


Het bloesje wat ik aan heb was €68,00 euro, ik had hem gekocht in de abercrombie in Parijs. 


Daarbij draag ik mijn favoriete schoenen, deze komen van Van Haren en waren maar €20,00! Die kon ik natuurlijk niet laten liggen en aangezien ik nooit goede hakken kan vinden, was ik meteen geslaagd. 


En als laatste draag ik mijn abercrombie broek, hij zit echt superfijn, maar dat mag ook wel voor een prijs van €80,00 haha. Verder draag ik een dagje geen sieraden want het is lekker weekend.

Wat dragen jullie vandaag? 

6 opmerkingen:

Kirsten zei

Wat een leuke outfit!

De Dotties zei

Heel leuk blousje! Liefs, Laura

Josephine zei

Mooie blouse! Ik draag vandaag mijn velvet leggings.

Lotte zei

Leuke outfit!

Bertine zei

leuke blouse en je schoenen zijn ook heel mooi!

Deborah zei

Superleuke outfit, vooral dat blousje is leuk!