zondag 13 januari 2013

Tag: First things.

Deze tag kwam ik tegen op de blog van esmay en ik vond hem zo leuk dat ik besloot om hem ook te doen. 





First thing you do when you wake up in the morning:
Wekker uit, twitter checken en dan opstaan.

First things you do when you get to the gym:

Ik sport eigenlijk niet echt, alleen gym op school haha. 

First thing you do when you get home from work:
Twitter, youtube en bloglovin' checken, wat drinken, fruit eten en dan nog meer achter m'n laptop zitten.



First car: 
Die heb ik nog niet, ik denk dat mijn eerste auto een hele goedkope wordt haha. 

First accident/traffic violation:
Gelukkig nog nooit gehad.

First thing you wanted to be when you grew up:
Clown, juf, tandarts, actrice, welke de eerste was weet ik niet meer. Ze kwamen heel snel achter elkaar.

First choice beverage:
Thee, vooral sterrenmunt thee. En alcohol? Nee, ik denk niet dat ik dat ooit veel ga drinken.

First choice dessert: 

Crêpe met ijs en fruit, of natuurlijk alleen fruit. Liefde.




First song that comes to mind:
Bridge over troubled water.

First major purchase:
Ik heb wel eens meebetaald aan grote dingen zoals een fiets, bureau, laptop, maar mijn camera is het eerste 'grote' wat ik echt helemaal zelf betaal.

First job: 

Oppassen bij de buren, aangezien ik pas 14 ben.

First time you flew on a plane: 
9 maanden, haha. 

Dit was de tag alweer, als je hem wilt overnemen mag dat altijd.
Hope you like it.