maandag 25 maart 2013

Wreck this journal.


Wreck this journal was een boek dat ik echt al wilde hebben vanaf het moment dat ik erachter kwam dat het bestond. En ja hoor, ik heb hem! Voor €20,00 kocht ik deze creabewaarbox. 



Daar zat allereerst natuurlijk het dagboek 'wreck this journal' in. Wellicht kennen jullie het al maar hey, ik ga jullie gewoon vertellen wat het inhoud. Het is een soort dagboek maar dan anders. Het is echt ge-wel-dig. Op elke pagina staan er leuke, gekke, en rare dingen die je moet doen. Dus laat je creativiteit er maar op los gaan!





 Dat soort dingen dus, haha
. Dit is het eerste wat ik las in het boekje, redenen genoeg om ermee te beginnen toch!


Verder zitten er in de box nog een aantal dingen die je kunt gebruiken  voor je wreck this journal.


Ik heb zoals ik al had verteld €20,00 voor deze box betaald maar hij is ook los te verkrijgen voor ongeveer €13,00 bij o.a bol.com en de bruna. Zelf kocht ik hem bij de bruna waar ze alleen nog maar de box hadden liggen. Via bol.com kun je ook andere boeken van Keri Smith bestellen, wat ik zeker nog een keer ga doen!

Hier zijn nog een paar inspiratie foto's zodat jullie weten hoe het er uiteindelijk ongeveer uit komt te zien. (met je eigen creatieve draai natuurlijk!)



Hebben jullie ook een wreck this journal? 

3 opmerkingen:

Kirsten zei

Ziet er super leuk uit!

Iris Verlaan zei

Mijn zus heeft ook dat boek, maar doet er niks mee. Denk dat ik hem bij haar ga stelen. Ik heb je trouwens genomineerd voor het liebster award! www.iverlaan.blogspot.com

Bertine zei

wat grappig! echt leuk als cadeau ook!