maandag 15 april 2013

H&M Wishlist Lente/Zomer.

Eindelijk, het begint weer een beetje warmer te worden! Tijd om weer eens wat te shoppen dus. Het enige wat ik heb voor het warme weer (voor wat je in Nederland kunt verwachten dan, haha) zijn een paar rokjes en wat t-shirts. Het leek me misschien leuk om jullie mijn wishlist te laten zien voor deze zomer van de H&M.




Links: De denim spijkerblouse vind ik echt heel eg leuk staan, ook zonder dat knoopje. Ik denk dat ik deze echt ga bestellen. Lekker voor het weer in Nederland op dit moment.
Rechts 1: Ah, ik houd van deze schoenen! Mijn oog viel meteen op deze geweldige zomerse hakken. Ja, deze ga ik zeker bestellen.
Rechts 2: Dit zijn schattige armbandjes. Ik wil eigenlijk vaker sieraden dragen, maar ik vergeet het altijd i.v.m school. Toch is het wel leuk zo met het warmere weer.
Rechts 3: Shortjes, die dragen we allemaal wel tijdens de zomer. Tel maar eens een keer hoeveel shortjes je tegen komt op een zonnige zomerdag, haha. 
Rechts 4: Dit vond ik een leuk topje met een mooie tekst. 'Stay strong.' 
Rechts 5: Even een make-up product ertussen, ik houd van nude kleuren als het gaat om oogschaduw en je zult me ook niet zo snel met felle kleuren tegenkomen. Zelfs niet in de zomer. Daarom sprak dit nude palette me wel aan. Ik heb nog nooit make-up getest van de H&M dus dat vond ik wel eens tijd worden.
Rechts 5: En als laatste een blouse voor dit lenteweer. Niet te warm, niet te koud en ook nog eens heel leuk. 


Hebben jullie al dingen geshopt voor de zomer? 

3 opmerkingen:

Suzanne zei

Leuke wishlist!
Je hebt een leuke site, wil je een keer op de mijne kijken? Er loopt vandaag nog een winactie. www.s-diary.tk/winactienivea/
Liefs, Suzanne.

Unknown zei

Leuke wishlist, ik ben gek op H&M. Vooral de spijkerblouse vind ik mooi!

Tessa zei

Leuke wishlist, ik moet nog alles shoppen voor de zomer.