zondag 2 juni 2013

Beauty / Max make-up.






Max was een merk waar ik altijd al benieuwd naar was. Het was goedkoop, té goedkoop om goed te zijn. Toch hoorde ik veel goede reacties en ik besloot toch een paar Max producten mee te nemen. En ach, wat boeit die €0,90 cent voor twee lipsticks nou?



 Allereerst kocht ik twee setjes lipsticks, van beide €0,90 cent.


 Wat me opviel was dat ze nog best een goede pigmentatie hebben voor die €0,45 cent per stuk. De kleurtjes vind ik ook wel mooi, ook al past dat felle roze niet heel goed bij me.


 Verder nam ik ook twee setjes nepwimpers mee. Deze kostte ook €0,90 cent per setje. De moeite waard dus. Er zitten drie verschillende soorten nemwimpers in één setje.


Verder heb ik nog een extra wimperkruller meegenomen voor volgens mij een euro, omdat ik die nodig had. De nepwimpers ga ik snel een keertje uittesten. Over de lipsticks ben ik best tevreden. Misschien maar eens vaker wat van Max kopen. Hey, dat lijkt bijna op MAC. 

Wat vinden jullie van Max? 

1 opmerking:

Claudia zei

Ik heb ook nepwimpers van max. Ik heb ze alleen nog niet gebruikt.