zaterdag 1 juni 2013

New in / Schoolagenda 2013-2014


 Het einde van het jaar komt alweer in zicht, voor mij is het nog maar vier weekjes tot de toetsweek. En daarna? Daarna hebben we ein-de-lijk zomervakantie. Dit jaar was voor mij een speciaal jaar. Met leuke, en minder leuke momenten. Ik heb ieder geval een leuke, hechte klas en ik ga ze allemaal missen volgend jaar. Ik met ze gelachen, ik heb ze in vertrouwen genomen, maar ook andersom. We hebben natuurlijk kleine ruzietjes gehad, maar over het algemeen heb ik de leukste klas ooit gehad. Jammer genoeg neem ik deze klas niet mee naar 4VWO. Tijd voor een nieuw begin, én - zoals elk jaar - een nieuwe agenda. Deze keer was ik er vroeg bij. Ik vind het altijd heel erg leuk om agenda's te bewerken en te kopen, haha.



Ik heb gekozen voor een vrolijke, roze, blond amsterdam agenda. Als je hem openslaat staat er al meteen 'happy days!' Hoe positief wil je het hebben?


De 'lay out' vind ik heel erg leuk en schattig. Ik word hier vrolijk van!


 De agenda heeft een soort van plastic hoes eromheen zodat hij netjes blijft. Fijn, want ik sloop mijn agenda's altijd heel erg aan het einde van het jaar.


Nu zitten er nog stickers in, maar hier kun je natuurlijk een leuke foto van jezelf en je vrienden in stoppen. Zo maak je hem ook nog eens een beetje persoonlijk.

De blond amsterdam agenda kostte €14,95.

Hebben jullie al een agenda voor volgend jaar? 

1 opmerking:

Anoniem zei

aaah blond amsterdam <3
ik heb dit jaar ook eentje van blond amsterdam !
ik word zo vrolijk van die tekeningetjes altijd hihi :)
alleen ik neem dit jaar een goedkopere HEMA agenda,ik schrijf er de eerste paar weken braaf alles in en een paar weken later gebruik ik hem eigenlijk niet meer dus ik vind zo'n dure agenda kopen best zonde !