maandag 22 oktober 2012

Review: Etos White Nailpolish.



Een tijd geleden kwam Etos met de actie: 'Bij elke €15,- een gratis lakje.' Nou, op gegeven moment had ik alle kleuren, en sommige zelfs dubbel dat ik maar de witte koos. Ik verwachtte er niet veel van, en had hem niet getest, tot de dag van vandaag. Daarom sorry, misschien verkopen ze helemaal geen witte nagellak meer van Etos eigen merk? Toch wilde ik hem even reviewen.
Witte nagellak dekt nooit, dat was altijd een grote frustratie bij mij. Ik had er zoveel geprobeerd, zelfs de witte lakjes rond de €10,- dekten niet goed. Nou, je hebt het gezien op de foto en je voelt hem al aangekomen, deze dekt geweldig! Mijn gratis nagellak van de Etos is de nagellak waar ik naar zocht!
Op de foto's heb ik 2 laagjes op. Natuurlijk ga ik niet alleen met witte nagellak op straat, ik gebruik het als basis kleur. Als je dit onder een minder goed dekkend lakje doet, of een neonkleurige nagellak lijkt hij meer gepigmenteerd. Of natuurlijk bij een nail art, waarbij je wit als achtergrond wilt hebben. Al met al is deze lak goed dekkend, fijn om aan te brengen en ook nog eens redelijk snel droog. I love it. 



Als je een keer in de Etos bent, kijk dan even of ze een witte nagellak verkopen, want ik raad hem zeker aan!

Hebben jullie een goed dekkende witte nagellak? En van welk merk is deze? 

Geen opmerkingen: