woensdag 14 november 2012

Food: Tosti ideeën.



Tosti's, die kennen we allemaal wel. Eigenlijk kwam ik zelf niet veel verder dan kaas, pindakaas, kaas-jam maar ik ben eens gaan kijken en zag wel wel interessante tussen. Misschien kennen jullie ze al en ben ik hartstikke ouderwets, haha. Maar hier komen ze! 


- Tost met appelstroop.
Wow dit had ik járen niet meer gegeten, appelstroop. Ergens las ik dat het heel erg lekker is op een tosti, ik heb er een geroosterd broodje van gemaakt maar het is écht lekker. 
- Kaas & Jam.
Deze heb je hierboven al gezien, misschien hebben jullie dat nog nooit gegeten. De combinatie klinkt vrij apart, maar iemand haalde me over om het toch te proberen. En sindsdien was ik fan.
- Banaan & Chocoladepasta.
Ik ben niet echt van de chocolade, maar misschien vinden jullie het lekker. Banaan en chocolade, of aardbeien en chocolade kennen jullie vast al wel als mengsel. Warme banaan is trouwens ook lekker. Chocoladepasta en banaan heb je vast wel een gegeten op een pannenkoek, maar op een tosti is het ook leuk om uit te proberen.
- Smeerkaas.
Oké, ben ik de enige die dit al best raar vind klinken? Maar smeerkaas is de enige soort kaas die ik lust. Nou ja, voor tosti's maak ik een uitzondering maar in het algemeen lust ik alleen maar smeerkaas. Hoe zou dat op een tosti smaken?


- Sla, philadelphia, en tomaat.
Ah, dit klinkt best wel lekker. Ik houd van sla, philadephia en tomaat, dus.. waarom niet? 
- Pesto.
Zelf eet ik geen vlees, maar ik denk dat het voor jullie best lekker is. Anders kun je dit ook met een vleesvervanger van pesto doen, of iets wat erop lijkt.
- Kaas, Ham, Ananas.
Voor mij zou ik de ham dan achterwegen laten, maar dit lijkt me stiekem ook best wel lekker.

Wat doen jullie altijd op je tosti? 

Geen opmerkingen: