dinsdag 13 november 2012

Favoriete films.


Hoewel ik niet veel films kijk, houd ik er wel van. Gezellig op de bank met je vrienden, of familie een filmpje kijken. De laatste tijd echt lang niet gedaan. Eigenlijk wilde ik het 'favoriete films van vroeger' noemen aangezien ik de laatste tijd helemaal geen nieuwe films heb gezien. Ik ga nu diep in m'n geheugen graven naar films die ik vroeger (en stiekem nu nog) echt geweldig vond.


Barbie als de prinses en de bedelaar, aaah jeugdherinneringen. Oh, wat is dit een geweldige film met een mooi verhaal. Haha, ik vind het nog steeds leuk. Weetje, Willemijn Verkaik zingt hier de stem van Erica in dus op de heenweg naar Parijs ben ik dit gaan kijken hoor. 


Dit was een tijd geleden echt mijn favoriete film, en ik kan er stiekem nog steeds om lachen. En wauw, wat is die Anna mooi. Haha. Leuke film.


Deze was zó mooi. Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen maar kippenvel. En wat is het goed geacteerd van de twee hoofdrolspelers. Wauw.


Dit heb ik vroeger volgensmij wel dúizend keer gezien. Wat een leuke film, met vrolijke liedjes. En een fantastisch einde, me like. 


En om niet te vergeten, the Lion King. Hoe kon ik deze blogpost plaatsen zonder de the Lion King te noemen. Awesome. Maar je begrijpt het wel, disney hè? Liefde.


Deze film wil ik echt nog een keer weer zien, vroeger heb ik hem zo vaak gekeken dat ik nu nog hele scene's voor me kan zien, haha. Wat een leuke film was dat. Jammer genoeg hadden wij hem op zo'n ouderwetse videoband, oei dat is lang geleden zeg!

Wat zijn jullie favoriete films (van vroeger) ?



Geen opmerkingen: