maandag 12 november 2012

Mascara Battle - Maybelline One by One vs Maybelline the Falsies.




Hey, ik heb een battle voor jullie. Een battle tussen twee mascara's van Maybelline, genaamd One by One en The Falsies. Mascara doet bij mij altijd verschrikkelijk moeilijk. Ik zit altijd met het probleem dat mijn wimpers niet willen krullen, al gebruik ik 100 keer de wimpelkruller, met sommige mascara's zakt het gewoon weer in. Is een van deze mascara's mijn redding? Of misschien wel allebei? Lees snel verder!




We beginnen met de One by One mascara. Rechts zie je m'n oog zonder mascara, alleen met oogpotlood. M'n wimpers zijn overigens al een beetje gekruld met een wimperkruller.


De mascara is niet superzwart, maar wel gewoon goed genoeg. En oh my god, mn wimpers blijven gekruld. Aaaah, ik hóu van deze mascara. Dat hij niet verschrikkelijk zwart is, maakt me niet meer uit. Ook wel mooi soms, staat wat minder donker. 
Er blijven ook geen klontjes achter, en het borsteltje is super fijn. Het brengt hierdoor makkelijk aan en ben je binnen een minuutje klaar. In een woord; geweldig.




En dan de tegenstander: 'The falsies' Dit klinkt als een mascara die je wimpers extreem lang, krullend en vol maken. Dit was ook de bedoeling, eens kijken of hij de belofte waar maakt. 



Links zie je het borsteltje, en rechts het oog zonder mascara, maar met gekrulde wimpers.


En hier heb ik de mascara op. Ik weet niet of je het ziet op de foto's maar deze is een stuk zwarter, en maakt je wimpers echt veel langer. Hij laat ook geen klontjes achter, en separeert goed. Jammer, dat hier mijn wimpers wel weer van inzakken. Op de foto nog niet, maar een paar minuten daarna zag je al niks meer van de krul. Het borsteltje is heel erg licht, wat ik wat minder fijn vind en er komt ook iets te veel mascara op in een keer. Maar verder is het een goede mascara.

De uitslag.. deze battle is gewonnen door... *tromgeroffel* 

 One by One mascara. De doorslag heeft gegeven dat dit de enige mascara in tijden is die mijn wimpers laat krullen, echt geweldig.
Als je hetzelfde probleem hebt als ik, zou ik voor deze mascara gaan. Als je al krullende wimpers van jezelf hebt, is de Falsies ook een hele goede mascara, alleen wat vervelend van het borsteltje en hij droogt wat minder snel. Maar echte 'nepwimpers' krijg je er wel door. One by One is iets subtieler, en vind ik wat mooier. Kortom, One by One  is mijn redding, en gebruik ik nu zeker elke dag.

Voor De Falsies betaal je €14,95 in de winkel, en One by One is voor €13,95 verkrijgbaar. Beide de koop in onder andere de kruidvat.

Welke mascara vinden jullie het beste?
En heb je het zelfde 'krulprobleem' laat me dat weten welke mascara je gebruikt! @Beautyartsx - Twitter of laat het achter bij de comments.

Geen opmerkingen: