woensdag 28 november 2012

I love bloggen.


16 Oktober 2012 begon ik een blog 'Beautyartsx' Dat is ongeveer een maandje geleden. Hoe ik aan de naam kwam weet ik eigenlijk niet echt. Ik wilde een beautyblog maar het moest wel iets speciaals hebben. Daarom besloot ik er veel nail art en lip art in te verwerken. Al snel vond ik het echt geweldig om te doen en ben ik er ook lifestyle artikelen tussen gaan plaatsen. Oh, ik houd van bloggen. Net zag ik dat mijn blog bijna 1000 keer is bekeken, wow. Ik hoop dat ik ooit ga van 1000 keer kijken, naar 1000 reacties, naar 1000 volgers. Oh, dat lijkt me echt geweldig. Maar goed, bedankt voor jullie leuke reacties! Ik denk dat als ik een Canon eos 600D ga kopen, dat er dan ook photography posts tussendoor komen, ik hóud van fotografie.




Aaaah, het is nu 16:59 en mijn blog moet nog 34 keer bekeken worden voor de 1000. Leeeeuk. 
Ik wil trouwens een hele mooie lay out hebben maar daar ben ik niet zo goed in, haha. Iemand die wél weet hoe het moet? :D 
En een paar minuutjes later is hij alweer 970 keer bekeken, overigens niet door mezelf hoor haha.


Het is nu 9:32, vanaf gisteravond is mn blog nog 13 keer bekeken, haha.
Ik kom net terug uit school, nog maar 6 keer, yeah. Ik ga zometeen naar keyboard en dan ga ik kijken wat er dan op de teller staat. :D 


Ik kom terug van keyboard en wauw, m'n blog is precies 1000 keer bekeken.

Thank you all. <3 





Geen opmerkingen: