donderdag 29 november 2012

Music: 'The voice of Holland'


'Keep your head up, keep your heart stong' Die kennen we allemaal wel nadat hij elke uur op de radio wordt gedraaid. Dit liedje vind ik echt prachtig, de tekst is goed en heeft een mooie boodschap. En toch gek dat ik na die miljoen keer luisteren er nog helemaal niet zo gek van wordt, haha. Ook Sandra, van The voice of Holland heeft dit liedje zo'n mooie cover gemaakt van dit liedje. Deze wilde ik even met jullie delen. Er is niet echt een goede kwaliteit van haar nummer op youtube te vinden dus hier kun je het beluisteren en genieten van haar prachtige stem. Vanaf Floortje haar auditie ben ik verliefd geworden op haar stem, maar Sandra haalt haar stiekem een beetje in. Wat heeft zij een mooi eigen geluid. Oh, ik kan er echt uren naar luisteren.


Nu we het toch over Floortje hadden, haar auditie bleef geweldig. Jammer genoeg vind ik dat ze in de live shows wat 'schreeuw nummers' moest zingen, maar dat neemt niet weg dat ze prachtig kan zingen. Want zingen, dat kan ze. Ik ben nog steeds verliefd op haar stem, en elke keer als ik 'Alone' op de radio hoor wordt ik er een beetje vrolijk van.

Als je naar één van deze twee kandidaten een hele dag lang hun nummers moest luisteren, welke zouden jullie dan kiezen? 



Geen opmerkingen: