dinsdag 4 december 2012

Camera's.


Dat ik van fotograferen houd is geen verassing meer. Toch begon het pas toen ik mijn eerste camera kocht. Vroeger vond ik foto's altijd nutteloos, en saai. Daarna vond ik fotograferen leuk, maar snapte ik niet waarom je zo'n dure camera zou kopen. En nu ben ik verliefd op camera's rond de €450,- euro.. Zelf heb ik nu de Nikon Coolpix s2600 een half jaartje, toen wilde ik hem voor vakantie foto's, maar wist natuurlijk niet dat ik zoveel van fotografie zou houden. Gelukkig was hij afgeprijsd van €120,- ongeveer naar €60,- Mooi meegenomen. Maar ik zou mezelf niet zijn als ik niet na een tijdje alweer iets veel mooiers zie. Namelijk; de spiegelreflexcamera.


De Canon eos 600D, oh wat ben ik verliefd op deze camera. Hij is zó mooi, en er zit een prijsje aan van rond de vijfhonderd euro. Dat is dan weer jammer. Maar ik vind hem echt prachtig. Ik denk dat ik echt nog een keer deze camera ga kopen, waarschijnlijk dit jaar, en volgend jaar niet maar misschien dat jaar erna. Deze spiegelreflexcamera staat wel op nummer één bij mij. 

Nu wilde ik aan jullie vragen of jullie nog goede spiegelreflexcamera's kennen die ietsje goedkoper zijn, dan kan ik daar even naar gaan kijken. Maar stiekem heb ik echt een liefde voor deze Canon. Dus mezelf kennende, stel ik hem misschien eerder aan jullie voor dan verwacht, haha. 

Welke camera gebruiken jullie? 

2 opmerkingen:

Charlotte zei

Ik gebruik een Nikon D3100 camera.
Love it<3
xxx

sophie zei

Ik gebruik een Samsung, ik wil echt zo graag een spiegelreflex!