zondag 23 december 2012

Mijn nagellakstash.


Nagellak is mijn liefde. Mijn liefde voor make-up begon ooit met nagellak. Binnen een paar maanden was ik echt een nail-art freak en heb ik m'n nagellakstash flink uitgebreid. Bij deze wil ik jullie graag mijn nagellakstash laten zien. Ik doe dit in meerdere delen, omdat het toch wel erg veel foto's zijn, haha. Als jullie vragen hebben over een bepaald lakje, bijvoorbeeld over de prijs, de naam, een swatch,  laat het dan achter in de comments. Let's start and enjoy my little loves. 

Allereerst de 'verzorgings' lakjes, zoals top coat, base coat, nail hardener, thickener, whitener.
Ik vergat m'n KOH base coat, haha.
En m'n matte top coat.

We gaan verder met m'n geliefde OPI eye lakjes.

 En de OPI eye lakjes uit de mini-collecties. 

En ook van HerĂ´me kun je tegenwoordig mini's kopen.

Gratig lakjes bij de Etos, ha dat was een leuke actie!




















En mijn andere Etos lakjes.


En dit kleintje vergat ik.
Dit was deel 1 van m'n nagellak stash, over enkele dagen zul je deel 2 zien met onder andere Kiko, Maybeline en Kiss paint stripers.

Hoeveel lakjes telt jullie stash? 




7 opmerkingen:

Charlotte zei

Prachtige stash!
Ik heb denk ik rond de 150 lakken
Liefsxx

Jolet zei

Oh my my my, ik ben zo jaloers op je opi collectie!
Je hebt echt mooie lakjes!

Myrthe zei

Wauw, al die lakjes van OPI! Ik ben jaloers :O Haha!

bertine zei

ooh wat veel! ik heb echt niks van OPI en jij echt vet veel haha. Ik heb zo rond de 100 lakjes van verschillende merken.

Silvy zei

Mooie stash! Ik heb zo'n 120 lakjes geloof ik haha.

mai n. zei

wauw lekker veel lakjes van opi. ik heb er rond de 70

TimeForBlues zei

Wat een stash! Ik heb 16 lakjes! :D
x