maandag 24 december 2012

Vorona horloge.


Altijd wanneer je de tijd wilt weten, is er nergens een klok te bekennen. Je moet dan ook nog eens haasten en hebt geen zin om iemand aan te spreken om te vragen hoe laat het is. Je mobiel is natuurlijk weer eens leeg, en je weet dat je moet opschieten. Ja, op dat soort momenten is het fijn om een horloge bij je te hebben. Maar een mooi horloge, die vind je niet zomaar. Ik ben zelf ontzettend moeilijk in dingen kopen, want er is áltijd wel een klein detail dat ik niet mooi vind. Zo vind ik bij veel ringen dat er een steentje iets ander moest, bij een kledingstuk dat het iets anders afgewerkt moest worden en bij schoenen dat de voorkant een andere vorm moest hebben. Eindelijk vind je iets wat je helemaal leuk vind, dan loopt de rest van Nederland er ook mee. Denk maar aan Uggs, Cowboybag's, en dat soort dingen. Hoe leuk is het dan dat je iets hebt wat je helemaal eigen kunt maken? De horloges van Vorona kun je zelf ontwerpen en je kunt het zo simpel mogelijk, of zo uitgebreid mogelijk maken als je zelf wilt. Je hebt niet alleen altijd de tijd bij je, het is ook helemaal jouw stijl en het staat daarom ook leuk bij je outfit. 
Vanaf €25,- kun je je eigen horloge ontwerpen en laten verzenden. 


Dit horloge heb ik net zelf ontworpen. Het is vrij basic maar de zebra print maakt hem toch een beetje apart en dat groene maakt het wat kleurrijker. Ik vind hem leuk. 



Maar wat ik natuurlijk nóg leuker vind, is dit Disney horloge. Disney is mijn jeugd, maar ook mijn toekomst, haha. Van Disney wordt ik ontzettend vrolijk en dit horloge vind ik gewoon geweldig. Lichtblauw is mijn favoriete kleur dus vandaar dat ik de band lichtblauw heb gemaakt. Voor dit horloge zou ik €30,00 moeten afrekenen, en dat heb ik er zeker voor over!

Hier kun je je eigen horloge ontwerpen en bestellen, veel plezier!

Hebben jullie al een horloge besteld van Vorona? 

1 opmerking:

DramaQueen zei

Dit heb ik al meer voorbij zien komen. Vind het wel echt een gaaf idee.