zondag 9 december 2012

Nyx glitter eye pencil.


Laat me even gillen, jongens meiden. Al superlang wilde ik iets van nyx proberen, het enige nadeel was dat het nergens in Nederland te koop was, en ik niemand kende die binnenkort naar New york ging. Als je het via internet bestelde was je zo vier euro meer kwijt dus dat vond ik ook wel een beetje te veel van het goede, want nyx is een budgetmerk in Amerika. En toen kwam het, ik liep in de Douglas en had echt de behoefte om te gillen toen ik een bakje vond met nyx oogpotloden. Deze waren ook nog eens afgeprijsd van €5,09 naar €1,50 als ik het goed heb. 






Ik besloot om deze twee kleuren mee te nemen. Je kon verder nog kiezen uit een blauw en een paars als ik het goed heb.


934 Crystal Glitter

Glitters zijn altijd goed voor de feestdagen, ik zal dit potlood gebruiken voor een lijntje boven mijn oog. Zo lijkt de look net iets feestelijker. Het is een zilver potloodje en hij is fijn om aan te brengen. De glitters zijn vrij subtiel en daar houd ik wel van. Kortom, ik denk dat ik deze veel ga gebruiken de komende weken.

(sorry mijn camera werkte niet mee)

940 Black Glitter

Je ziet mij de deur niet uitkomen zonder een zwart lijntje onder mijn ogen, en zoals ik al al zei; Glitter is echt de must have in de feestdagen. Om elke dag naar school te dragen vind ik wel een beetje too much maar op feestjes is het leuk om die extra glitter erbij te dragen.














Op deze foto's valt de glitter een beetje weg, mamar als je heel goed kijkt kun je ze wel zien zitten. De glitters zijn heel subtiel maar vooral bij de zwarte zie je ze beter wanneer je het aan hebt gebracht.

Ik ben heel erg blij met deze nyx aankoopjes en misschien dat ik snel nog de blauw en paars haal.

Gebruiken jullie NYX producten? 

3 opmerkingen:

MySuperSweetLife zei

Ze zijn wel erg mooi zeg! wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
Liefs

Jolet zei

Oe wauw, ze zijn er mooi uit!

En nee, ik heb nog niks van nyx (ha-ha, woordgrap)!

Eline zei

NYX kun je ook goedkoop op ebay krijgen, ik heb er 6 lipsticks van 6 oogschaduwpigments van :)