zaterdag 8 december 2012

What i like/dislike about myself.

Bron: We heart it.
Yeah, you're right. Ik ga me over deze quote heen zetten en een ik ga jullie 5 dingen over mezelf vertellen die ik niet leuk vind aan mezelf qua uiterlijk, en 5 dingen qua innerlijk én 5 dingen qua uiterlijk en innerlijk die ik wél mooi vind aan mezelf. Oh, wat doe ik mezelf aan. Haha, ik weet dat het heel erg moeilijk gaat worden omdat ik bij de dingen die ik wél mooi vind aan mezelf vast niet verder kom dan 1. Ik heb dit artikeltje gelezen bij Cynthia en vond het toch wel een heel leuk idee om het ook zelf te doen. So, let's start.

5 things I dislike about myself - Innerlijk.

Bron: We heart it.


1. Ik ben een twijfelaar.
Ik twijfel áltijd, áltijd, áltijd. Over alles wat ik doe. Want het moet altijd goed zijn, iedereen moet ermee eens zijn en ik wil niemand teleurstellen. Tja, twijfelen dat doe ik de hele dag door.

2. Ik ben onzeker.

Ik denk dat iedereen wel eens onzeker is, maar ik word er soms echt een beetje gek van. Haha. Ik vind niks mooi aan mezelf, en ga zometeen de grootste moeite doen om er toch nog iets van te maken. Yeah, ik ben gewoon onzeker.


3. Ik kan echt heel erg gek worden van mezelf.

Ik kan me dood ergeren aan mezelf. Aan hoe ik denk, hoe ik doe, gewoon .. alles. Dat heeft misschien ook wel weer met die onzekerheid te maken. Maar goed, i hate it. Soms wil ik mezelf het liefste slaan en dan denk ik; serieus, waarom mogen mensen jou nog. Haha.

4. Ik ben rommelig.

Ik denk dat 9 van de 10 mensen die wel herkennen. Ik ben rommelig, heel erg. Mijn kamer valt nog best mee nu eigenlijk, maar ik moet het wel elke week opruimen anders is het echt niet om aan te zien. Als ik mijn kluisje op school open doe valt de helft eruit omdat het gewoon echt niet netjes is, en mijn huiswerk en boeken liggen nou ook niet echt geordend. Tja, that's me.

5. Ik kan niet eerlijk zijn over hoe ik me voel.

Hell, dit vind ik nog het ergste. Iedereen ziet me áltijd lachen, ookal gaat het niet goed. En als ik dan niet lach, en mensen vragen of er iets is, is het antwoord altijd: 'Nee, het gaat goed.' Ya know the feeling? En áls er dan iemand is die ik eerlijk vertel hoe het nou echt gaat, ben ik de hele tijd bezig om niet te negatief over te komen en doe ik alsnog vrolijk. 

5 things I dislike about myself - Uiterlijk.

Bron: We heart it.


1. Benen.

Als ik er niet op let komen hier waarschijnlijk wel vijftig dingen te staan, haha. Maar toch zijn mijn benen het eerste waar ik aan denk. I just hate it. Ik weet niet eens waarom, want anderen vinden ze gewoon mooi, but yeah, just a feeling. 

2. Ogen.

Oké, ik denk dat deze toch op 1 staat. Ik háát mijn ogen. Ik vind gewoon écht lelijk, stom, klein, en zo kan ik gewoon nog uren door gaan. Maar ik vind andere ogen altijd véél mooier.

3. Lippen.

Wat een verschrikkelijke vorm hebben mijn lippen, ik vind ze echt niet mooi. Als ik lach, valt het nog wel mee maar als ik niet lach.. blegh. So, keep smiling.

4. Lengte.

Klein. Het enige wat ik kan zeggen, ik ben echt té klein. 1,57
Het zou best fijn zijn als ik zo'n 10 centimeter zou groeien, haha.

5. Teennagels.

Ha, dit klinkt echt super wheird. Maar ik vind het gewoon niet mooi, en ik houd sowieso niet van m'n voeten. 

5 things I like abouy myself - Innerlijk.
Bijschrift toevoegen


Bron: We heart it.

1. Ik ben optimistisch.

Ik ben een optimist, most of the time. Altijd zie ik er wel iets goeds in, ook als het even niet goed gaat. Ik geloof er altijd wel in dat iets goed komt als je het écht wilt, maar je moet er soms wel even hard voor vechten. I know. Maar toch is het fijn om optimistisch te zijn, hey, dat rijmt. .

2. Ik lach altijd.

Ik ga de deur niet uit zonder een big smile. Lachen maakt het leven leuk. Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. En ja, maybe heb ik soms wel wat niet-geleefde dagen, maar dat is alleen als het écht niet meer gaat. Life goes on, so keep smiling.

3. Ik ben ambitieus. 

Als ik iets leuk vind, wil ik er ook echt voor gaan. En ik wil heel veel dingen tegelijk doen. Later wil ik iets doen met fotografie, schrijven, tekenen, en nog veel meer. Haha, ambities genoeg.

4. Ik kan genieten van kleine dingen.

Misschien heeft dat lachen, optimisme en dit allemaal een beetje met elkaar te maken, haha. Maar ik kan echt genieten van kleine dingen zoals even een gezellig avondje, of even naar een mooi landschap kijken. Me like. 

5. Ik geef om anderen. 

Ik geef om iedereen op deze wereld. Ook de mensen waar ik me misschien op school dood aan erger, ik zou ze altijd willen helpen. Ik geef altijd meer om anderen dan om mezelf, wat soms misschien niet zo goed is. Be the change you would see in the world. 

5 things I like about myself - Uiterlijk.

Bron: We heart it

1. Haar.

Hoewel ik toch liever krullen had gehad, vind ik mijn haar niet zo'n probleem en het kan soms best mooi zitten. Vooral met de lengte van mijn haar ben ik heel erg blij, maar ook bij mijn haar zitten veel min puntjes, haha.

2. Lach.

Zoals ik net al zei, als ik lach vind ik mijn lippen niet eens zo erg. A smile is the best make up a girl can wear. 

3. Nagels.

Nu heb ik het natuurlijk over de nagels van mijn handen. Op 1 na ben ik wel blij met mijn nagels. Ze zijn niet te lang, niet te kort en zijn vrij smal en de vorm vind ik eigenlijk ook best oké. Dat is fijn als nail polish freak.

4. Handen.

Ze zijn heel erg klein, maar ook niet dik. En mijn vingers ook niet, haha. Dus eigenlijk ben ik best tevreden met mijn handen, behalve dat ze vrij klein zijn.

5. Mijn gezichtsvorm


Nu ik er zo over nadenk vind ik mijn gezichtsvorm best mooi. Niet te rond, niet te lang, niet te vierkant. Ha, eigenlijk ben ik er best blij mee.

Dit was mijn artikel over de dingen die ik (niet) mooi vind aan mezelf, zoals jullie misschien wel hebben kunnen lezen was het begin toch wat makkelijk dan noemen wat je wél mooi vind aan jezelf haha. 

Wat vinden jullie mooi aan jezelf?




Geen opmerkingen: