donderdag 31 januari 2013

Food: Would you eat it?

Ik had zin om weer even een lifestyle post te plaatsen, die weer eens over eten gaat. Nu ben ik heel veel aparte en speciale plaatjes tegengekomen van voedsel wat je misschien niet zo snel zou eten. De vraag is: Zou jij dit eten als je een keer de kans kreeg?

Gefrituurde mars.

Dit ziet er wel héél apart uit. Zelf houd niet echt niet van mars, maar stiekem zou ik best eens willen weten hoe dit smaakt. Maar nee, lekker ziet het er niet uit. 
En gefrituurd.. je zou maar op het idee komen. 












Hamburger cupcakes en frietjes van koek.

Dit zou ik wel eten, het ziet er toch geweldig uit. En je moet echt goed kijken om te zien dat het cupcakes zijn, en die frietjes van koek zien er ook best lekker uit. Dit is een aparte, maar volgensmij ook een lekkere.














Gefrituurde Oreo.

 Oreo's zijn lekker, maar gefrituurd? Dit ziet er iedergeval heel erg vies uit. Ik denk dat ik het net als de mars niet zou proberen, maar stiekem ben ik ergens wel een beetje nieuwsgierig naar de smaak. Maar doe mij maar een gewone oreo.
Een koekje met pindakaas en jam.

In Amerika eten ze het vaak: Peanutbutter jelly time. Dat is pindakaas én jam op een broodje of in dit geval een koekje. Die dikke laag pindakaas staat me eerlijk gezegd al niet zo aan en die flinke klodder jam al helemaal niet, haha. Maar als we de hoeveelheden even wat zouden minderen zou ik hem wel proberen, volgensmij is het nog niet eens zó slecht. 

















Kitkat met kaas smaak.



Ik heb geen idee wat ik me voor moet stellen bij een Kitkat met 'kaas smaak' Dit is een Japans doosje KitKat Cheese. Of ik het zou proberen? Ja. Maar of ik het lekker zou vinden is iets heel anders, haha. 




















Welke producten zou jij absoluut willen proeven? 

1 opmerking:

Nina zei

Haha, leuk artikel zeg!