dinsdag 5 februari 2013

Favoriete kledingstukken.


Nadat ik jullie mijn favoriete schoenen liet zien, leek het me ook wel leuk om mijn favoriete kledingstukken te laten zien. Dit is echt niet alles, want veel zit er ook in de was. Maar dit zijn een aantal kledingstukken die ik heel vaak draag. 





Liefde voor mijn leren jasje. Deze droeg ik op een gegeven moment echt elke dag, maar nu ben ik meer aan het afwisselen. 




Een bordeaux rode broek, deze wilde ik al heel erg lang en laatst kocht ik hem dan eindelijk bij de Zara voor €29,95.


Dit is echt mijn all time favorite. Oh, wat zit deze broek lekker. Helaas is hij wel iets te groot waardoor ik er een riem om moet dragen, haha. 


Een vestje met bloemetjes. Lekker zomers, maar deze heb ik heel veel gedragen toen het nog warm was. Dus zomer, kom maar weer op. 



Ook wilde ik al heel lang een spijker jasje, deze vond ik bij de Bershka en hij kostte volgensmij rond de €35,00.



Toen ik iemand zag lopen met dit shirtje wilde ik meteen weten waar zij hem had gekocht, en natuurlijk heb ik hem daarna meegenomen. 






Deze blouse was ooit een keer in de aanbieding voor maar €25,00 en sindsdien draag ik hem heel vaak.


 

Mijn abercrombie blouse zit heerlijk en hij is warmer dan ik in eerste instantie dacht. Ik houd ervan. 


Ik houd van deze trui van de H&M. Het is alleen moeilijk om te combineren aangezien hij veel lager is dan ik dacht, maar met een witte blouse eronder staat het leuk.


 Deze blouse kocht ik bij de steps voor €25,00 en ik draag hem altijd met een dikke riem erbij. I love blouses. 


Ook deze zit heel erg lekker en ik houd van de print. Waarschijnlijk ga ik dit of volgend jaar naar london dus dan moet je natuurlijk wel de juiste kleding aan hebben, haha. 
















Deze spijker blouse kocht ik ook bij de Bershka, deze is lang en draag ik vaak met een dunne riem en de knoopjes open. Maar je kunt hem ook gewoon 'los' laten hangen. Ik ben iedergeval al verliefd op de lichte kleur.

Dit was een deel van mijn favoriete kledingstukken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Wat is jullie favoriete kledingstuk? 

Geen opmerkingen: