dinsdag 5 februari 2013

Food: Dingen die ik nog wil proberen.


Jongens Meiden, Ik hoop dat jullie zometeen gaan eten want jullie gaan nu geweldige foto's bekijken. Namelijk de dingen die ik nog nooit heb gegeten en die ik ooit heel erg graag wil gaan proberen. Bovenaan zie je al een oreo milkshake, oh dat lijkt me zo geweldig. Hier komt de rest!




Oreo's wat geweldig zijn die dingen. Oreo brownies, oreo met een biscuitje en oreo cakejes, dit lijkt me echt lekker. Ik ben hier echt heel erg benieuwd naar, haha.

















En ook naar Reese's ben ik heel erg benieuwd. Want pindakaas + koek, hoe geweldig klinkt dat? Van chocolade ben ik nooit zo'n fan, maar op een koekje vind ik dat dan weer wel lekker.























Pop tarts lijken me echt heerlijk, ik ben vooral benieuwd naar Cookies & Creme en Chocolate Chip Cookie Dough. En ook de Pringles in pizza smaak.. that sounds awesome. 














Twix ice cream, volgensmij kun je dat gewoon in de Albert Heijn kopen maar ik heb het nog nooit geprobeerd, het lijkt me in ieder geval heel erg lekker.
Hero appeltaart spread lijkt me ook lekker, ik ben echt heel erg benieuwd hiernaar en ik hoop dat ik het nog een keertje tegenkom in de winkel.


Duo penotti met speculaas, dat klinkt apart maar daardoor ben ik wel heel erg nieuwsgierig geworden. Hetzelfde geldt voor Marsmallow fluff. Of ik het lekker vind? Ik denk het niet. Maar ik zou het wel graag een keertje willen proberen, haha.

Wat zouden jullie willen eten wat je nog nooit hebt gegeten? 

1 opmerking:

Bo zei

Lekkere dingen staan ertussen, vooral die met Oreo. De marshmallow fluff heb ik geproefd, maar ik vind het echt niks. Veelte zoet voor mij!