donderdag 25 oktober 2012

Quotes.


Ik hóu van quotes, dat weten we allemaal. Hier ga ik er een paar laten zien.
Enjoy (life)!

Hebben jullie die persoon ontmoet? Die ene persoon die je begrijpt. Die ene persoon waar je altijd voor zult blijven vechten, die je nooit kwijt wilt. Die ene persoon waarvan je denkt, ik wil nooit meer zonder je. Ik hoop dat iedereen nu aan iemand denkt, en voor de gene waarbij dit niet zo is; Er komt een moment dat je deze persoon ontmoet. <3 

Ik weet het, dit klinkt makkelijker gezegd dan gedaan. Maar geef nooit op, als je iets écht wilt. Ookal zie je even geen uitweg meer, het komt goed.

Its hard, I know. Maar soms moet het, soms moet je sommige mensen in je hart houden. Mensen veranderen, maar de herinneringen zullen altijd blijven bestaan.

Deze vind ik mooi, lees de tekst en je snapt waarom. 

Dream it, wish it, do it, cause you can!

Deze is helemaal waar. De enige manier om gelukkig te zijn, is houden van wat je doet. 

This is my wish for y'all!


Enjoy your day, enjoy life! :) 

1 opmerking:

Savannah zei

Dream it, Wish it, do it. <3